Skip to main content

Wanneer kan ik mijn abonnements kosten terug verwachten naar aanleiding van het iPhone 11 probleem? Ik heb een bevestiging via de mail gekregen en daar staat in dat het binnen 2 maanden wordt geregeld, foto is bijgevoegd. 

 

Hallo @Alicialeeftink, het kan dus tot 2 maanden duren na akkoord. De 2 maanden zijn nog niet voorbij. De factuur van januari is ook niet gepubliceerd. Het is nog even afwachten dus. 


Ben benieuwd! Krijg namelijk van mensen te horen die ook deze omruil actie hebben gehad, dat het tussentijds wordt verrekend en niet op een maandelijkse factuur. Maar we wachten nog ff 9 dagen af! Dank voor je reactie. 


Ben benieuwd! Krijg namelijk van mensen te horen die ook deze omruil actie hebben gehad, dat het tussentijds wordt verrekend en niet op een maandelijkse factuur. Maar we wachten nog ff 9 dagen af! Dank voor je reactie. 

7 November mijn IPhone 11 verstuurd, 30 december de terugbetaling van abonnementsgeld, dus ga uit van 6 tot 8 weken.

terugbetaling gaat via een aparte creditnota welke bij mij 2 weken na mijn gewone factuur kwam.


Factuur januari is opgemaakt maar geen credit factuur gezien!?


Nog steeds niks gezien! KPN???? 


Ik zie inderdaad nog geen creditering klaarstaan en ga even navraag doen voor je. 


Ik zie inderdaad nog geen creditering klaarstaan en ga even navraag doen voor je. 

Graag, dankjewel. 


Is er al wat meer bekend?


@Alicialeeftink ik zie dat er op 25 januari een verzoek is gedaan om de creditering in het systeem te zetten. Betekent dat je het bedrag binnenkort gaat ontvangen!


Vandaag 1 februari nog niks ontvangen? Een week nadat het in het systeem is gezet? Vindt het wel erg hoor, jullie zetten in een mail naar mij toe dat het binnen twee maanden geregeld is. We zitten inmiddels in februari, ben in november al gebeld. Moet je eens zien hoe snel jullie zijn als ik van al die maanden mijn rekeningen van KPN terug stort, hoe snel er dan herinneringen worden gestuurd. Schandalig, niet zoals ik KPN ken. 


?????


Beste @Alicialeeftink, we zijn niet 24/7 aanwezig op het forum. Het kan even duren voordat je een reactie krijgt. Ik zie het inderdaad ook nog niet staan. Hoe lang het duurt voordat zoiets verwerkt is, durf ik niet helemaal te zeggen. Ik kijk volgende week vrijdag nog eens of ik het dan wel zie staan. Mocht dat dan niet het geval zijn, ga ik er opnieuw voor je achteraan.


Ik heb nog steeds niets vernomen! Ik snap dat jullie niet 24/7 op het forum aanwezig zijn, maar dat dit zo lang moet duren is belachelijk. Dat kun je toch zelf ook niet ontkennen.


Ik ga er voor je achteraan!


In mijn afwezigheid zijn mijn collega's je helaas vergeten te informeren dat de creditering verwerkt is. Ik ga er vanuit dat je het inmiddels binnen hebt!