Skip to main content
Beantwoord

Wanneer krijg ik de vervangende Watch voor de opgestuurde defecte

• August 7, 2026
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

Defect ontvangen watch 5 augustus geretourneerd en vandaag bij jullie aangekomen 

Wanneer krijg ik een nieuwe? Ik begrijp dat normale retourzendingen weken kunnen duren maar ik wil zolang niet wachten. Niet mijn fout dat ik een exemplaar krijg waarvan de sensoren niet werken.

Graag uw reactie 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Shet 

Welkom op de community van KPN.

Alle retourzendingen worden op volgorde van binnenkomst afgehandeld bij KPN, dit kan tot 14 dagen in beslag nemen.
Het is dus niet zo, dat jouw retourzending met voorrang wordt behandeld, omdat je dringend zit te wachten op een vervangende smartwatch.

Daarnaast zitten we ook nog in de vakantieperiode, waardoor er ook medewerkers van het magazijn op vakantie zijn,  en de groep werkenden medewerkers dus tijdelijk een stuk kleiner is.

Maar een retourzending of omruiling wordt in de regel binnen 14 dagen afgehandeld, waarna er een nieuw exemplaar jouw kant op wordt gestuurd.

Dus het is toch echt even rustig afwachten, iets anders kun je helaas niet doen.

4 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Shet 

Welkom op de community van KPN.

Alle retourzendingen worden op volgorde van binnenkomst afgehandeld bij KPN, dit kan tot 14 dagen in beslag nemen.
Het is dus niet zo, dat jouw retourzending met voorrang wordt behandeld, omdat je dringend zit te wachten op een vervangende smartwatch.

Daarnaast zitten we ook nog in de vakantieperiode, waardoor er ook medewerkers van het magazijn op vakantie zijn,  en de groep werkenden medewerkers dus tijdelijk een stuk kleiner is.

Maar een retourzending of omruiling wordt in de regel binnen 14 dagen afgehandeld, waarna er een nieuw exemplaar jouw kant op wordt gestuurd.

Dus het is toch echt even rustig afwachten, iets anders kun je helaas niet doen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 10, 2026

Ze waren supersnel hoor, na ontvangst van de retourzending kreeg ik de volgende dag en nieuwe 

Helemaal top van de KPN 

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Shet, fijn dat je de vervangende watch al hebt ontvangen! Als je een defecte krijgt is het nooit fijn natuurlijk, dus ik snap dat je de nieuwe dan zo snel mogelijk wilde hebben. Zoals Michel al noemt zouden we het niet kunnen versnellen als je 'm nog niet had gehad, dus ik ben blij dat je 'm al hebt 🙂

Veel plezier met je nieuwe watch!

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Shet 

Dat is inderdaad snel gegaan in jouw geval, dus misschien is het momenteel rustiger bij de afhandeling van retouren en omruilingen.
In elk geval heel fijn dat je zo snel een vervangende smartwatch toegestuurd hebt gekregen.

Wens je ook vanuit mijn kant, er veel plezier mee.