Skip to main content

Goeden middag

Ik heb nu al 2 mailtjes gehad dat ik in totaal 319.75 terug krijg en binnen 5 werkdag op me rekening staat wat 26 nov zou wezen en nog steeds niks heb ontvangen. Wacht nu al bijna een maand op me geld, vraag me na al die belovingen via klantenservice niet meer naar en ga maar andere stappen ondernemen. Want heb alle bewijzen.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Welkom op het forum @Jurgen.1983! Ik zou graag voor je uitzoeken waar het knelt. Is het bedrag ondertussen teruggestort of kan ik je hier nog verder mee helpen? Mocht hulp nog nodig zijn kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Nee heb het tot op heden nog steeds niet terug ontvangen en als ik het niet snel krijg moet ik andere stappen ondernemen. Zoals naar frank visser aanscgrijven of naar rechtvank. Heb alle bewijzen dat ik 317.75 terug krig


Hoi @Jurgen.1983 
Als je geholpen wil worden vertel dan even wie je bent want aan je nickname weet niemand wie je bent.
Dus vul toch even je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand. (overal waar Privè achter staat kan alleen de kPN  en jij zien.)

Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


@Jurgen.1983 ik zie dat er een aantal bedragen terug zijn gestort. Deze zijn teruggestort na een annulering van een thuispakket. Klopt dit? Deze bedragen zijn teruggestort op hetzelfde rekeningnummer dat bij de bestelling is opgegeven. Ook heb je als het goed is via het opgegeven email adres bericht gehad via een opgemaakte eindfactuur. Zou je dit voor me kunnen bevestigen?