Skip to main content
Beantwoord

Wanneer krijg ik informatie over mijn Trade-in bij Recommerce?

• April 3, 2025
  • 7 reacties
  • 248 keer bekeken

heel in het kort:

• 19 maart mijn iPhone opgestuurd,
  • 30 maart bericht van Recommerce dat extra bonus is goedgekeurd met de vraag of de telefoon al opgestuurd is
  • 30 maart gereageerd met screenshot van afleverbevestiging door Postnl
  • vandaag 3 april nog steeds geen bevestiging van Recommerce dat de telefoon ontvangen is

Communicatie met E-commerce is nauwelijks mogelijk, commentaren op het bedrijf zijn ook niet allemaal positief, dus waar is de bemoeienis van KPN?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@HJANS en welkom bij de KPN Community! Logisch dat je wilt weten wanneer je de inruilbonus mag verwachten. 

Het geld hoort na 8 kalenderdagen, vanaf het moment dat het pakje bij een afgiftepunt is ingeleverd, op de bankrekening te staan en het goedkeuren van de aanvraag voor de extra inruilwaarde duurt maximaal 28 kalenderdagen waarna de uitbetaling plaatsvindt.
Bij jou was dat laatste op 30 maart gebeurd, dus ik raad je aan om te mailen naar tradein+nl@recommerce.com. Recommerce is de partij die dit netjes verder met je hoort af te handelen. 

Mochten zij niet reageren, of je terug verwijzen naar ons, maak dan een belafspraak met ons. Dan word je gebeld op een moment dat jou het beste uitkomt en kan mijn collega dit verder met je oppakken! 
Hopelijk heb je de bonus dan snel binnen. 🙂

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 5, 2025

Hi ​@HJANS en welkom bij de KPN Community! Logisch dat je wilt weten wanneer je de inruilbonus mag verwachten. 

Het geld hoort na 8 kalenderdagen, vanaf het moment dat het pakje bij een afgiftepunt is ingeleverd, op de bankrekening te staan en het goedkeuren van de aanvraag voor de extra inruilwaarde duurt maximaal 28 kalenderdagen waarna de uitbetaling plaatsvindt.
Bij jou was dat laatste op 30 maart gebeurd, dus ik raad je aan om te mailen naar tradein+nl@recommerce.com. Recommerce is de partij die dit netjes verder met je hoort af te handelen. 

Mochten zij niet reageren, of je terug verwijzen naar ons, maak dan een belafspraak met ons. Dan word je gebeld op een moment dat jou het beste uitkomt en kan mijn collega dit verder met je oppakken! 
Hopelijk heb je de bonus dan snel binnen. 🙂

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 10, 2025

Hallo Sanne,

zondag een e-mail gestuurd naar door jou opgegeven adres, maar ik krijg geen enkele reactie van Re-commerce! Trade-in is intussen 3 weken geleden afgeleverd.
nu geprobeerd een belafspraak te maken bij KPN, maar daar raak ik verstrikt in allerlei FAQ’s zonder ergens een link voor een afspraak.

Dus: wat nu, hoe kom ik in contact met jullie?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Niet netjes dat er niet gereageerd wordt.

Als je het linkje voor de belafspraak volgt en een stukje naar beneden scrolt dan vind je dit:

Klik op de blauwe tekst en dan kun je de belafspraak maken. 🙂

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 10, 2025

Heb ik intussen gedaan en er is een bericht vanuit KPN naar Recommerce gestuurd. Dus weer afwachten.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hopelijk zit er komende week dan wat vaart in de zaak en hoef je nu niet lang meer te wachten. 🤞🏻

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 22, 2025

Hallo Sanne,

Heel erg bedankt voor alle hulp!
Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar uiteindelijk is alles in orde gekomen. De communicatie met Recommerce is hopeloos, je krijgt geen reactie op mails of op de website, bovendien is vervolgens een deel van hun communicatie in het Frans (zeker niet voor iedereen begrijpelijk). Na jullie interventie komen er ineens wel antwoorden en kost het moeite om ze er van te overtuigen dat het probleem (kwijt raken iPhone) in hun organisatie zelf zit. Daarna wel heel snel toezeggingen over vergoeding en uitbetaling. En nog sneller de daadwerkelijke uitbetaling!

Groet en succes met zo’n ‘partner’

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Heel fijn dat het toch gelukt is en bedankt dat je dit hier laat weten! Super dat je de uitbetaling toch hebt gekregen. 🙂 Ik neem dit signaal sowieso mee, hopelijk gaat het in de toekomst dan beter want zoveel voeten in de aarde is inderdaad niet de bedoeling.

Bedankt voor het terugkoppelen!