Skip to main content

  Dit is mijn best nummer . Wanneer kan g

Krijg ik hier antwoord op .  Ga zondag 15 dagen met vakantie  .  Krijg ik op tijd mijn bestelling binnen ?

Beste @Kooistra1980, welkom terug! Ik kan niet meteen iets vinden aan de hand van dit nummer, ben ik bang.. Wil je ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. 06-nummer? Gaat het om een verlenging of nieuw abonnement?


** gaat om verlening   **

 

Admin: gegevens verwijderd en opgeslagen in je profiel


Yes, ik zie 'm! Wat een goede keuze 🙂. Ik kan je echter niet zeggen of je hem gaat krijgen voor zondag, ben ik bang. De Samsung S20 serie wordt vanaf 13 maart geleverd. We weten echter niet hoeveel toestellen geleverd gaat krijgen en ik weet dus ook niet of bij de eerste levering direct jouw toestel erbij zit. Je krijgt een track en trace code zodra deze beschikbaar is. 


  Hallo waar om zetten ze dat er niet bij preo deren? Wanneer komt de twee lichting ? Gr klaad


  Preo en vervolgens raar .   heb je hem laats in huis en er wijl je naar media markt kunnen de 13 maart  gewoon op halen gr klaas


Ha @Kooistra1980, toevallig heb ik vanmorgen in de interne informatie gelezen dat van de Ultra meer besteld zijn dan we als pre-order binnen krijgen. De kans is dus inderdaad echt aanwezig dat je die van jou morgen niet gaat krijgen. Ik kan daar helaas niets anders van maken. Wacht de track en trace code even af. Dan weet je het zeker. 


 Ik blijft het raar vinden .   Wat zou het best kunnen doen om hem zaterdag  wel binnen gekrijgen  of uit de kpn  winkel  te halen?   Zou dat ook kunnen  gr klaas


Hallo Klaas, de winkels worden nog niet bevoorraad. Eerst zijn de pre-orders aan de beurt. Je kunt dus echt alleen maar afwachten. 


  Oké 


@Marcia_ Ik begreep dus net via twitter dat de winkels wel worden bevoorraad. Sterker nog, ik als Pre-Orderer krijg morgen ook niets geleverd en als ik hem uit de winkel zou willen moet ik annuleren…

 


  Dat zou super zijn .   Ik ga morgen ochtend  naar leeuwarden  kpn .


  Alleen dan moet hij wel verwerkt  zijn of ? Gr Klaas 


@D3nnisd het ligt echt aan het type. Bij de Ultra, die @Kooistra1980, besteld had, is dat niet het geval. Bij de reguliere en de Plus zijn de winkels ook bevoorraad, behalve met de blauwe variant. Mocht je ervoor kiezen om naar de winkel te gaan, dan is het inderdaad wel belangrijk dat de huidige verlenging geannuleerd is. 


Is het gelukt met de Samsung, @Kooistra1980? Is de vakantie nog doorgegaan, met oog op het hele Corona gebeuren?