Skip to main content
Antwoord

Wanneer krijg ik mijn extra inruil bonus?

• September 25, 2025
  • 1 reactie
  • 97 keer bekeken

Goedendag,

ik heb al een aantal topics gelezen over recommerce en de uitbetaling van de extra €100,- bonus. Bij mij helaas hetzelfde geval.

In augustus heb ik mijn toestel verlengd, op 28 augustus een mail ontvangen dat recommerce het afgesproken bedrag zou terug betalen. Dit is netjes binnen enkele dagen gebeurd. Echter heb ik niks meer vernomen over de extra bonus van €100,-.

Na contact met KPN en Recommerce wijzen ze beiden naar elkaar in plaats van oplossen van het ontstaande probleem.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Melissac en welkom bij de KPN Community. Goed dat je je vraag hier stelt! Ik snap dat je wilt weten wanneer je de extra bonus ontvangt. 

Als Recommerce aangeeft dat dit vanuit ons opgelost moet worden dan hebben wij een eigen afdeling die dit op kan pakken. Je kunt hiervoor dus nogmaals het beste bellen, of een belafspraak met ons maken. Dan word je gebeld op een moment dat jou het beste uitkomt.
Eventueel kun je ons ook een privébericht sturen via Facebook en X, mocht dat makkelijker voor je zijn. Stuur dan het 06-nummer waar het om gaat mee, samen met je adresgegevens en de naam van de contractant. Mijn collega's daar kunnen dit ook voor je doorzetten. 

Hopelijk heb je dan snel duidelijkheid. Laat je weten of het gelukt is?

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 27, 2025

Hi ​@Melissac en welkom bij de KPN Community. Goed dat je je vraag hier stelt! Ik snap dat je wilt weten wanneer je de extra bonus ontvangt. 

Als Recommerce aangeeft dat dit vanuit ons opgelost moet worden dan hebben wij een eigen afdeling die dit op kan pakken. Je kunt hiervoor dus nogmaals het beste bellen, of een belafspraak met ons maken. Dan word je gebeld op een moment dat jou het beste uitkomt.
Eventueel kun je ons ook een privébericht sturen via Facebook en X, mocht dat makkelijker voor je zijn. Stuur dan het 06-nummer waar het om gaat mee, samen met je adresgegevens en de naam van de contractant. Mijn collega's daar kunnen dit ook voor je doorzetten. 

Hopelijk heb je dan snel duidelijkheid. Laat je weten of het gelukt is?