Skip to main content
Antwoord

Wanneer krijg ik mijn iPhone 17?

• October 15, 2025
  • 25 reacties
  • 491 keer bekeken

Mijn iphone pro max zou leverbaar zijn, ik heb voor 19 september besteld en jog steeds geen bericht gehad. Wat een flut zooi met jullie kpn. Wanneer ik jullie bel weten jullie niets..

Admin: eigen topic voor je gevraagd en je reacties hiernaartoe verplaatst

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo ​@Roxy95, welkom terug op de KPN Community!

Ik kan me heel goed voorstellen dat je met smart zit te wachten op jouw nieuwe iPhone 17 Pro Max. Wat een leuk kleurtje heb je ook besteld! Als ik iPhone gebruiker was, had ik het ook wel geweten.

Eigenlijk is alle informatie die ik jou zou kunnen geven, hierboven ook al gedeeld. Maar kort samengevat:

We hebben een speciale pagina gemaakt waar je zelf de verwachte leverdatum van jouw iPhone 17 kunt checken: Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone.

Let op: dit is een schatting. De daadwerkelijke leverdatum kan verschillen, afhankelijk van voorraad, levering vanuit Apple en het moment van je bestelling.

Houd jouw bestelstatus in de gaten: mijn-bestelling.kpn.com voor de actuele leverdatum. Je krijgt van ons een seintje als jouw nieuwe toestel onderweg is.

Tot die tijd zit er niets anders op dan geduld hebben.

25 reacties

• Auteur
  • Topper
  • October 15, 2025

Mijn iphone pro max zou leverbaar zijn, ik heb voor 19 september besteld en jog steeds geen bericht gehad. Wat een flut zooi met jullie kpn. Wanneer ik jullie bel weten jullie niets.

• Auteur
  • Topper
  • October 15, 2025

Mn iphone zou leverbaar zijn, en nog steeds heb ik geen bericht. KPN hoe kan dit?????? Voor 18 sept besteld. Wat een zooitje bij jullie!!

• Auteur
  • Topper
  • October 15, 2025

Leverbaar, maar alsnog ontvang ik niets. Apart.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@Roxy95, welkom op onze community, je had (ongeveer) dezelfde reactie onder verschillende topics geplaatst, dat is niet de bedoeling. Ik heb een eigen topic voor je aangemaakt en je reacties daarnaartoe verplaatst. 

Dit is een community waar klanten elkaar helpen, we denken graag even met je mee! 
Als je liever contact wilt met de klantenservice kun je het beste met ons bellen of een belafspraak maken.

• Auteur
  • Topper
  • October 15, 2025

Ik hoef geen contact met de klantenservice want niemand kan mij helpen, werken allemaal voor KPN maar weten de klant nergens mee te helpen. Makkelijk geld verdienen op die manier. Tevens beantwoord jij mijn vraag ook weer niet en heb ik niet gevraagd om een eigen topic.

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • October 15, 2025

Ik hoef geen contact met de klantenservice want niemand kan mij helpen, werken allemaal voor KPN maar weten de klant nergens mee te helpen. Makkelijk geld verdienen op die manier. Tevens beantwoord jij mijn vraag ook weer niet en heb ik niet gevraagd om een eigen topic.

Dat ligt niet aan KPN… Ik heb ergens anders mijn Pro Max besteld en wacht ook al ruim 3 weken… En ik moet nog 1-2 weken… De Pro Max schijnt pas echt uitleverbaar te zijn geweest vanaf 9 oktober. 

• Auteur
  • Topper
  • October 15, 2025

Dat ligt niet aan KPN… Ik heb ergens anders mijn Pro Max besteld en wacht ook al ruim 3 weken… En ik moet nog 1-2 weken… De Pro Max schijnt pas echt uitleverbaar te zijn geweest vanaf 9 oktober. 

Hallo,

Volgens kpn hun forum en levertijden is de iphone 17 por max die ik heb besteld leverbaar.

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • October 15, 2025

Dat is echt pas sinds deze week, dus zijn ze nu aan het uitleveren.. Jij zal vast niet de enige zijn, dus denk dat je snel aan de beurt bent.

• Auteur
  • Topper
  • October 15, 2025

Dat is echt pas sinds deze week, dus zijn ze nu aan het uitleveren.. Jij zal vast niet de enige zijn, dus denk dat je snel aan de beurt bent.

Dat kan, ik heb ook niet gevraagd of ik de enige ben. Kpn zelf kan geen klanten te woord staan. Ze weten totaal niet wat er speelt in het bedrijf. Kansloos.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 16, 2025

Hallo ​@Roxy95 ,

Wanneer wordt mijn iPhone geleverd?
De veelgestelde vraag op dit moment! Daarom is er een speciale pagina gemaakt waar je zelf de verwachte leverdatum van jouw iPhone 17 kunt checken:

Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone

Let op: dit is een schatting. De daadwerkelijke leverdatum kan verschillen, afhankelijk van voorraad, levering vanuit Apple en het moment van je bestelling.

Deze pagina wordt iedere dinsdag bijgewerkt met nieuwe informatie.

• Auteur
  • Topper
  • October 16, 2025

Hallo ​@Roxy95 ,

Wanneer wordt mijn iPhone geleverd?
De veelgestelde vraag op dit moment! Daarom is er een speciale pagina gemaakt waar je zelf de verwachte leverdatum van jouw iPhone 17 kunt checken:

Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone

Deze pagina wordt iedere dinsdag bijgewerkt met nieuwe informatie.

Ja, zover was ik al. Echter is mijne leverbaar en hoor ik niets.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

De iPhone 17 is momenteel bij veel verkooppunten (zowel online als fysieke winkels) tijdelijk uitverkocht, omdat de iPhone 17 veel harder over de toonbank gaat dan gedacht.
Het nu al het best verkochte model sinds de iPhone 17 serie op de markt kwam.
Apple heeft daarin een schattingsfout gemaakt, waardoor de iPhone 17 bij veel verkooppunten tijdelijk uitverkocht is, maar heeft nu wel de assemblage bedrijven (fabrieken van Apple) opdracht gegeven op de productie te verhogen.

Dit schrijft Bright.nl erover:

De nieuwe iPhone 17-serie is pas sinds kort te koop, maar de vraag is nu al zó groot dat zelfs Apple verrast is. De techgigant heeft naar verluidt de assemblagemedrijven gevraagd om de productie van het basismodel iPhone 17 flink op te voeren.

Vraag overtreft vorige serie van vorig jaar

Dit is opvallend, want op de eerste verkoopdagen zijn het meestal de Pro-modellen die de aandacht trekken. Analist Ming-Chi Kuo van TF International Securities bevestigt echter dat de vraag naar bijna alle modellen in de iPhone 17-serie die van vorig jaar overtreft. Dat geldt voor zowel de high-end als de low-end varianten. De populariteit van het basismodel is zo groot dat Apple hierop niet had gerekend en de productie met 30 procent of meer moet verhogen, volgens een onbevestigd rapport van The Information.

Daarnaast geldt ook nog het volgende:

• Hoge vraag: 

De populariteit van nieuwe iPhone-modellen zorgt er elk jaar voor dat de levertijden oplopen, omdat er meer vraag is dan aanbod.

• Onzekere voorraad: 

Webwinkels en providers hebben geen exacte controle over de levering van hun voorraad van Apple, wat leidt tot onzekerheid en vertragingen, vooral bij de start van de verkoop.

• Specifieke model-voorkeur: 

Sommige varianten, zoals de Pro-modellen, zijn aantrekkelijker vanwege verbeterde functies, wat resulteert in een nog grotere vraag en langere wachttijden voor die specifieke modellen.

Dus KPN, maar ook andere verkooppunten, kunnen dus niet exact aangeven wanneer ze van een bepaald iPhone 17 model weer voorraad hebben, dat hangt volledig af wat Apple daadwerkelijk gaat uitleveren aan KPN.
En dat is pas bekend op de dag dat er een nieuwe levering komt vanuit Apple.

• Auteur
  • Topper
  • October 16, 2025

De iPhone 17 is momenteel bij veel verkooppunten (zowel online als fysieke winkels) tijdelijk uitverkocht, omdat de iPhone 17 veel harder over de toonbank gaat dan gedacht.
Het nu al het best verkochte model sinds de iPhone 17 serie op de markt kwam.
Apple heeft daarin een schattingsfout gemaakt, waardoor de iPhone 17 bij veel verkooppunten tijdelijk uitverkocht is, maar heeft nu wel de assemblage bedrijven (fabrieken van Apple) opdracht gegeven op de productie te verhogen.

Dit schrijft Bright.nl erover:

De nieuwe iPhone 17-serie is pas sinds kort te koop, maar de vraag is nu al zó groot dat zelfs Apple verrast is. De techgigant heeft naar verluidt de assemblagemedrijven gevraagd om de productie van het basismodel iPhone 17 flink op te voeren.

Vraag overtreft vorige serie van vorig jaar

Dit is opvallend, want op de eerste verkoopdagen zijn het meestal de Pro-modellen die de aandacht trekken. Analist Ming-Chi Kuo van TF International Securities bevestigt echter dat de vraag naar bijna alle modellen in de iPhone 17-serie die van vorig jaar overtreft. Dat geldt voor zowel de high-end als de low-end varianten. De populariteit van het basismodel is zo groot dat Apple hierop niet had gerekend en de productie met 30 procent of meer moet verhogen, volgens een onbevestigd rapport van The Information.

Daarnaast geldt ook nog het volgende:

• Hoge vraag: 

De populariteit van nieuwe iPhone-modellen zorgt er elk jaar voor dat de levertijden oplopen, omdat er meer vraag is dan aanbod.

• Onzekere voorraad: 

Webwinkels en providers hebben geen exacte controle over de levering van hun voorraad van Apple, wat leidt tot onzekerheid en vertragingen, vooral bij de start van de verkoop.

• Specifieke model-voorkeur: 

Sommige varianten, zoals de Pro-modellen, zijn aantrekkelijker vanwege verbeterde functies, wat resulteert in een nog grotere vraag en langere wachttijden voor die specifieke modellen.

Dus KPN, maar ook andere verkooppunten, kunnen dus niet exact aangeven wanneer ze van een bepaald iPhone 17 model weer voorraad hebben, dat hangt volledig af wat Apple daadwerkelijk gaat uitleveren aan KPN.
En dat is pas bekend op de dag dat er een nieuwe levering komt vanuit Apple.

Ook aan dit antwoord heb ik weer helemaal niets. De iphone staat op leverbaar. Volgens mij leest niemand hier echt😵‍💫

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • October 16, 2025

Ook aan dit antwoord heb ik weer helemaal niets. De iphone staat op leverbaar. Volgens mij leest niemand hier echt😵‍💫

Ik snap niet waarom je je zo druk maakt. Wat in het vat zit verzuurt niet. Of hij nu leverbaar is of niet. Als je aan de beurt bent krijg je dat vanzelf te horen. Ze kunnen geen 1000-den mensen per dag aan een telefoon helpen… 

• Auteur
  • Topper
  • October 16, 2025

Ik snap niet waarom je je zo druk maakt. Wat in het vat zit verzuurt niet. Of hij nu leverbaar is of niet. Als je aan de beurt bent krijg je dat vanzelf te horen. Ze kunnen geen 1000-den mensen per dag aan een telefoon helpen… 

Ik maak me niet druk, er werken allemaal snotneuzen bij KPN die allemaal iets compleet anders vertellen. Dat noem ik onkunde. Niet wetende waar je werkt. Men hoort geen onzin te verkopen aan klanten. Dan kan men beter vermelden dat men iets niet weet maar geen loze en valse beloftes en vervolgens niks nakomen.

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • October 16, 2025

Goedemiddag ​@Roxy95 !

Ik snap dat je je nieuwe iPhone zo snel mogelijk wilt hebben en ik weet ook zeker dat KPN daar alles aan doet. Zij hebben er immers niks aan als jij je nieuwe toestel niet snel krijgt.

Wat hierboven is aangegeven klopt en kun je ook elders vinden op het forum. Apple levert uit in batches, in welke batch jij zit hangt af van je besteldatum. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Zo werkt het overal. 

Jij geeft aan dat je model leverbaar is, welk model is het? En ik neem aan dat je je bestelbevestiging etc. allemaal wel in goede orde hebt ontvangen? Zou zonde zijn als de bestelling überhaupt niet goed is doorgekomen bij KPN. 

• Auteur
  • Topper
  • October 16, 2025

Bestelling is goed doorgekomen bij KPN volgens degene aan de telefoon. Iphone 17 pro max cosmic orange 256 gb voor 19 september besteld. Leverbaar sinds vorige week volgens de telefoniste. Had hem dan allang kunnen hebben lijkt mij.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Roxy95 

De iPhone 17 Pro Max is momenteel niet op voorraad bij KPN, dit geldt voor alle kleuren en geheugencapaciteit die leverbaar zijn sinds Apple ze op de markt heeft gebracht.

Dit houdt dus in, dat KPN ook door de eerste voorraad van de iPhone 17 Pro Max heen is vanaf 19 september 2025, en je dus niet de gelukkige bent die bij de eerste levering één toegestuurd kreeg.
KPN werkt de lijst van aanvragen op volgorde van binnenkomst af, waardoor dus niet iedereen die vóór 19 september heeft besteld hiervan profiterende.

De huidige verwachte levertijd ligt momenteel tussen de 4 en 6 weken, afhankelijk van de kleur een geheugencapaciteit, en wat Apple daadwerkelijk gaat uitleveren aan KPN.

Dus wat nu bij 19 september staat vermeld bij de levertijden, geldt dus nu niet meer!!
Want als KPN helemaal geen voorraad heeft, zoals op de dit moment, kan KPN jouw ook géén exemplaar naar je toesturen.

Het is echt afwachten, meer keuze heb je helaas niet.

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • October 16, 2025

Ik maak me niet druk, er werken allemaal snotneuzen bij KPN die allemaal iets compleet anders vertellen. Dat noem ik onkunde. Niet wetende waar je werkt. Men hoort geen onzin te verkopen aan klanten. Dan kan men beter vermelden dat men iets niet weet maar geen loze en valse beloftes en vervolgens niks nakomen.

Omdat ze het zelf ook niet weten? 

Leverbaar betekent niet gelijk voor iedereen.. Dat is onmogelijk. 

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • October 16, 2025

@Roxy95 De levertijd op andere besteldata is wel erg lang, zou best kunnen dat je in de laatste batch zit van de pre-orders. Ik ben het wel met je eens dat het lang duurt, helaas is het voor retailers in dit soort zaken vaak ook gewoon afwachten helaas. Ze zijn compleet afhankelijk van Apple in deze.

Staat er meer informatie op deze pagina voor je? Aangezien dit een persoonlijke omgeving is kan ik dit helaas niet voor je controleren. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 16, 2025

Bestelling is goed doorgekomen bij KPN volgens degene aan de telefoon. Iphone 17 pro max cosmic orange 256 gb voor 19 september besteld. Leverbaar sinds vorige week volgens de telefoniste. Had hem dan allang kunnen hebben lijkt mij.

@Roxy95 

Dat klopt volgens dit overzicht: 

https://www.kpn.com/mobiel/levertijden?campaignid=so:c=merk-community

Als jouw bestelling van voor 19 september 2025 destijds door KPN is bevestigd, dan zal die telefoon één dezer dagen naar jou verstuurd worden. 

Even geduld nog, er is hier niemand die het proces voor jou kan versnellen. 

• Auteur
  • Topper
  • October 16, 2025

@Roxy95 

Dat klopt volgens dit overzicht: 

https://www.kpn.com/mobiel/levertijden?campaignid=so:c=merk-community

Als jouw bestelling van voor 19 september 2025 destijds door KPN is bevestigd, dan zal die telefoon één dezer dagen naar jou verstuurd worden. 

Even geduld nog, er is hier niemand die het proces voor jou kan versnellen. 

Oke, en dan lees nu maar even de reactie van michel uit arnhem terug en zeg mij dan wie er van jullie twee gelijk heeft?

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • October 16, 2025

Oke, en dan lees nu maar even de reactie van michel uit arnhem terug en zeg mij dan wie er van jullie twee gelijk heeft?

Hij zegt in principe hetzelfde. De voorraad heeft een vertraging opgelopen, waardoor er nu pas voorraad is voor sommige toestellen. De eerste batches worden nu geleverd (daarom de status “leverbaar”) en die worden op volgorde van bestellen geleverd. Als er 1000-den voor je zijn krijgen die het eerst geleverd. 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 16, 2025

Hallo ​@Roxy95, welkom terug op de KPN Community!

Ik kan me heel goed voorstellen dat je met smart zit te wachten op jouw nieuwe iPhone 17 Pro Max. Wat een leuk kleurtje heb je ook besteld! Als ik iPhone gebruiker was, had ik het ook wel geweten.

Eigenlijk is alle informatie die ik jou zou kunnen geven, hierboven ook al gedeeld. Maar kort samengevat:

We hebben een speciale pagina gemaakt waar je zelf de verwachte leverdatum van jouw iPhone 17 kunt checken: Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone.

Houd jouw bestelstatus in de gaten: mijn-bestelling.kpn.com voor de actuele leverdatum. Je krijgt van ons een seintje als jouw nieuwe toestel onderweg is.

Tot die tijd zit er niets anders op dan geduld hebben.

• Deelnemer
  • October 22, 2025

Mijn iphone pro max zou leverbaar zijn, ik heb voor 19 september besteld en jog steeds geen bericht gehad. Wat een flut zooi met jullie kpn. Wanneer ik jullie bel weten jullie niets..

Admin: eigen topic voor je gevraagd en je reacties hiernaartoe verplaatst

In de mail van vannochtend stond dat de telefoon nog niet leverbaar is maar voor actueele levering moet je even in de lkijst kijken klik de lijst aan en voor 19 september besteld is “Leverbaar” nou die marketing afdeling kan ook gelijk door ChatGPT vervangen wordene want die weten te melden dat je voorlopig pas na 4-6 weken eventueel je Iphone ontvangt als je voor 19 sept hebt besteld. leuk feitje in de lijst van KPN staat ook vrolijk dat als je tussen 19 sept en 16 oct hebt besteld de levertijd 4 weken is, als je na 17 oct heb tbesteld 2-3 weken. en dan denk je dat je met een proffesionele partij te maken hebt! nog nooit zo’n disconnect tussen de afdelingen gezien als bij KPN. je kunt een hele hoop geld besparen door alle managers van de losse afdelinge bij elkaar te zetten 1 hoofd aan te stellen een minimaal 50% van de managers naar huis en de mensen hun werk laten doen i.p.v ze manager te noemen en hun eigen eiland te laten beschermen!