Skip to main content

Ik heb gister avond( donderdag 04.04.24) een verlenging simonly met een toestel en krijg ik mail dat mij bestelling is ontvangen en dat binnen 1 dag word overzicht naar gestuurd maar ik heb nog steeds geen mail gekregen.

Hoe zau dit duuren vordat ik krijg meer info?

 

Hallo @Paulina Kaczkowska ,

Binnen een dag betekent vaak binnen 24 uur. 

Je hebt de bestelling gisteravond geplaatst, dus naar verwachting komt in de loop van vandaag de e-mail met het bevestigingsoverzicht van je bestelling binnen. 


Bedankt voor terucht bericht. Ik heb nog een vragje ik krijg net binnen een SMS dat kan ik volgen mij bestelling en daar staat dat mij gegevens zij goedgekeurd en dat ze maken mij bestellig klaar voor verzonden. En mij vraag is, kan ik hem op zaterdag of pas mandaag ontvangen?


Hallo @Paulina Kaczkowska ,

Binnen een dag betekent vaak binnen 24 uur. 

Je hebt de bestelling gisteravond geplaatst, dus naar verwachting komt in de loop van vandaag de e-mail met het bevestigingsoverzicht van je bestelling binnen. 

Bedankt voor terucht bericht. Ik heb nog een vragje ik krijg net binnen een SMS dat kan ik volgen mij bestelling en daar staat dat mij gegevens zij goedgekeurd en dat ze maken mij bestellig klaar voor verzonden. En mij vraag is, kan ik hem op zaterdag of pas mandaag ontvangen?


Over het bezorgmoment krijg je nog bericht. Dat bericht zal vandaag of morgen vast wel volgen en te zien zijn in Mijn Bestelling.  


Vrijdag rond 11uur is dit bestelling verzonden en staat dat binnen 2 dagen word bezorgt. Maar mij vraag is of kan ik dit zaterdag 06.04.24 ontvangen of komt die pas na de weekend?


Er staat 2 werkdagen dus morgen zal wel snel zijn.


Beste @Paulina Kaczkowska, heb jij je toestel inmiddels ontvangen? Veel plezier ervan! Nog een paar tips:

 


Reageer