Skip to main content

Nu je (na Vodafone) ook bij Odido gebruik kunt maken van je bel- en internetbundel in Turkije, is mijn vraag of en wanneer KPN dit gaat aanbieden? Eventueel tegen een kleine vergoeding, net zoals bij Odido?

 

Het zou een uitkomst zijn voor diegene die regelmatig op en neer reizen.

Beste @rsnhakan 

Daar is nog niets over bekend, wanneer je in Turkije gebruik kant gaan maken met je bel- en internetbundel, als in de rest van de EU.

Turkije valt niet binnen de EU, dus vandaar dat je daarvoor aparte buitenland databundels kunt activeren, en dat je voor bellen, gebeld worden en sms'en apart betaald (buiten de bundel dus).

Vodafone heeft Turkije wel ingedeeld als land binnen de EU, mede ook omdat Vodafone daar een eigen netwerk heeft, en ze zo de kosten laag kunnen houden voor de klant.
Bij Odido (voorheen T-Mobile) zit Turkije alleen in de twee duurste unlimited abonnementen, en heet het ook “Buitenland Plus”, bij de overige Odido abonnementen moet je (net zoals bij KPN) losse data bundels aanschaffen als je in Turkije bent.

Wanneer KPN dit gaat veranderen in hun mobiele abonnementen voor hun klanten, is nog helemaal niets over bekend op dit moment.
De klantenservice medewerkers alsmede de moderators van het forum, weten het pas op de dag (soms een dag eerder) zelf als het wordt uitgerold en bekend wordt gemaakt vanuit het hoofdkantoor.

Tot dan is het voor iedereen een vraagteken, en kunnen ze daar geen antwoord op geven.
Maar ik verwacht, dat ze op het hoofdkantoor van KPN er vast mee bezig zijn.

Dus afwachten dus, en de website en het forum van KPN goed in de gaten houden!

 


Beste @rsnhakan 

Daar is nog niets over bekend, wanneer je in Turkije gebruik kant gaan maken met je bel- en internetbundel, als in de rest van de EU.

Turkije valt niet binnen de EU, dus vandaar dat je daarvoor aparte buitenland databundels kunt activeren, en dat je voor bellen, gebeld worden en sms'en apart betaald (buiten de bundel dus).

Vodafone heeft Turkije wel ingedeeld als land binnen de EU, mede ook omdat Vodafone ook een netwerk heeft in Turkije zelf, en ze zo de kosten daarom laag kunnen houden voor de klant.
Bij Odido (voorheen T-Mobile) zit Turkije alleen in de twee duurste unlimited abonnementen, en heet het ook “Buitenland Plus”, bij de overige Odido abonnementen moet je (net zoals bij KPN) losse data bundels aanschaffen als je in Turkije bent.

Wanneer KPN dit gaat veranderen voor hun klanten, is nog helemaal niet bekend op dit moment.
De klantenservice medewerkers alsmede de moderators van het forum, weten het pas op de dag (soms een dag eerder) dat het wordt uitgerold en bekend wordt gemaakt vanuit het hoofdkantoor.

Tot dan is het voor iedereen een vraagteken, en kunnen ze daar geen antwoord op geven.
Maar ik verwacht, dat ze op het hoofdkantoor van KPN er vast mee bezig zijn.

Dus afwachten dus, en de website en het forum in de gaten houden!

 

Als KPN nu een Onbeperkt Plus abonnement uit zou brengen, zou ik direct upgraden. Dus wellicht kan een moderator dit als tip meenemen richting een team binnen KPN die hier wat over kan vinden/zeggen. Odido en Vodafone bieden het dus aan, nu KPN nog...


Beste @rsnhakan 

Daar is nog niets over bekend, wanneer je in Turkije gebruik kant gaan maken met je bel- en internetbundel, als in de rest van de EU.

Turkije valt niet binnen de EU, dus vandaar dat je daarvoor aparte buitenland databundels kunt activeren, en dat je voor bellen, gebeld worden en sms'en apart betaald (buiten de bundel dus).

Vodafone heeft Turkije wel ingedeeld als land binnen de EU, mede ook omdat Vodafone ook een netwerk heeft in Turkije zelf, en ze zo de kosten daarom laag kunnen houden voor de klant.
Bij Odido (voorheen T-Mobile) zit Turkije alleen in de twee duurste unlimited abonnementen, en heet het ook “Buitenland Plus”, bij de overige Odido abonnementen moet je (net zoals bij KPN) losse data bundels aanschaffen als je in Turkije bent.

Wanneer KPN dit gaat veranderen voor hun klanten, is nog helemaal niet bekend op dit moment.
De klantenservice medewerkers alsmede de moderators van het forum, weten het pas op de dag (soms een dag eerder) dat het wordt uitgerold en bekend wordt gemaakt vanuit het hoofdkantoor.

Tot dan is het voor iedereen een vraagteken, en kunnen ze daar geen antwoord op geven.
Maar ik verwacht, dat ze op het hoofdkantoor van KPN er vast mee bezig zijn.

Dus afwachten dus, en de website en het forum in de gaten houden!

 

Als KPN nu een Onbeperkt Plus abonnement uit zou brengen, zou ik direct upgraden. Dus wellicht kan een moderator dit als tip meenemen richting een team binnen KPN die hier wat over kan vinden/zeggen. Odido en Vodafone bieden het dus aan, nu KPN nog...

 

Het zo inderdaad een goede en mooie aanvulling zijn, als KPN ook “Buitenland Plus” zouden gaan aanbieden, zeker voor de mensen die regelmatig of vaak naar Turkije gaan, voor familiebezoek of gewoon een vakantie.

Hoe KPN dit (eventueel) gaat invullen, is nu nog onbekend.
Maar jouw TIP! (waar ik mij bij aansluit) zou een moderator kunnen doorgeven.

Nu Vodafone en Odido het al in hun (bepaalde) abonnementen aanbieden, zal KPN daar waarschijnlijk al op de achtergrond mee bezig zijn.


 

Het zo inderdaad een goede en mooie aanvulling zijn, als KPN ook “Buitenland Plus” zouden gaan aanbieden, zeker voor de mensen die regelmatig of vaak naar Turkije gaan, voor familiebezoek of gewoon een vakantie.

Hoe KPN dit (eventueel) gaat invullen, is nu nog onbekend.
Maar jouw TIP! (waar ik mij bij aansluit) zou een moderator kunnen doorgeven.

Nu Vodafone en Odido het al in hun (bepaalde) abonnementen aanbieden, zal KPN daar waarschijnlijk al op de achtergrond mee bezig zijn.

 

Dank voor het meedenken. Laten we hopen dat men dit meeneemt.

 

@Jasper , zouden jullie dit wellicht intern kunnen meenemen? Ik hoor graag..


Hoi @rsnhakan, zoals genoemd is het niet bekend of dit gaat wijzigen. Dat er vraag naar is, eventueel in een ‘plus’ vorm is een fijne feedback en nemen we zeker mee. Dit zegt echter niet dat het ook gaat wijzigen, maar laten we het hopen! 


Hoi @rsnhakan, zoals genoemd is het niet bekend of dit gaat wijzigen. Dat er vraag naar is, eventueel in een ‘plus’ vorm is een fijne feedback en nemen we zeker mee. Dit zegt echter niet dat het ook gaat wijzigen, maar laten we het hopen! 

Als jullie het graag intern willen meenemen.. KPN is de enige provider die het niet aanbiedt op dit moment namelijk.