Skip to main content

Is er al meer bekend over de lever datum van de pro pixel 9 pro 256gb? 

Er is verteld tegen mij de eerste week van november, ik heb alleen nog niks gehoord erover. 😊😅

Hoi @Graham muijen 

Ik begrijp heel goed, dat je maar al te graag je nieuwe Google Pixel Pro 9 (256 GB) in handen wilt hebben.

Helaas dien je nog even wat geduld op te brengen, aangezien de actuele status (donderdag 7 november 2024) voor de levering van dit model pas eind november 2024 is.
Alle modelen en kleuren van de Pixel Pro 9 met een geheugencapaciteit van 256 GB zijn momenteel niet op voorraad bij KPN.

Belangrijk om te weten is, dat het altijd om een verwachte levertijd gaat en het dus nog kan veranderen, mede omdat KPN afhankelijk is van de leveringen vanuit Google.

Zodra dit model weer op voorraad is, zal deze gelijk naar je worden verzonden, je krijgt dan vanzelf een mail met daarin ook een track en trace.

Dat is pas als je hem nu koop

Hoi @Graham muijen 

Ik begrijp heel goed, dat je maar al te graag je nieuwe Google Pixel Pro 9 (256 GB) in handen wilt hebben.

Helaas dien je nog even wat geduld op te brengen, aangezien de actuele status (donderdag 7 november 2024) voor de levering van dit model pas eind november 2024 is.
Alle modelen en kleuren van de Pixel Pro 9 met een geheugencapaciteit van 256 GB zijn momenteel niet op voorraad bij KPN.

Belangrijk om te weten is, dat het altijd om een verwachte levertijd gaat en het dus nog kan veranderen, mede omdat KPN afhankelijk is van de leveringen vanuit Google.

Zodra dit model weer op voorraad is, zal deze gelijk naar je worden verzonden, je krijgt dan vanzelf een mail met daarin ook een track en trace.

Dat is pas als je hem nu koopt neem ik aan?  Ik heb hem al even geleden gepreorderd. 

Hoi @Graham muijen 

Zou je misschien wel zo denken, maar de realiteit is toch iets anders.
Als KPN géén Google Pixel Pro 9 met 256 GB aan geheugencapaciteit op voorraad heeft in hun magazijn, kunnen ze jouw er ook geen één toesturen, dat lijkt mij logisch.

Vandaar dat je een aangeven levertijd bij een toestel op de website van KPN, altijd moet zien als een verwachte levertijd, die dus nog kan veranderen.
Dit heeft alles te maken met de leveringen vanuit de fabrikant, zoals in jouw geval Google.

Een eerder geplaatste leveringstermijn kan dus opnieuw verlengd worden, omdat Google nog niet heeft geleverd aan KPN of maar zeer beperkt.

Hoi @Graham muijen 

Zou je misschien wel zo denken, maar de realiteit is toch iets anders.
Als KPN géén Google Pixel Pro 9 met 256 GB aan geheugencapaciteit op voorraad heeft in hun magazijn, kunnen ze jouw er ook geen één toesturen, dat lijkt mij logisch.

Vandaar dat je een aangeven levertijd bij een toestel op de website van KPN, altijd moet zien als een verwachte levertijd, die dus nog kan veranderen.
Dit heeft alles te maken met de leveringen vanuit de fabrikant, zoals in jouw geval Google.

Een eerder geplaatste leveringstermijn kan dus opnieuw verlengd worden, omdat Google nog niet heeft geleverd aan KPN of maar zeer beperkt.

Naar mijn mening bent u wel lang van stof zeg!  En geeft niet echt duidelijk antwoordt. 

Er is toch een een volgorde van bestellen!  Wie het eerst komt, het eerst maalt'

Zou heel raar zijn dat ze de mensen die nu bestellen dezelfde levertijd geven als de mensen die al veel eerder besteld hebben.  Dan beloven ze iets wat ze niet na kunnen komen.

Werk jij bij Kpn? 

Hoi @Graham muijen 

Ik leg liever iets duidelijk uit, dan dat de mede klant het nog steeds niet begrijpt wat ik bedoel.
En zo lang was mijn laatste reactie ook weer niet, al mag je uiteraard van mening verschillen.

Ik werk niet bij KPN, maar ben net zoals jouw een klant.
Maar in het verleden ben ik wel jaren werkzaam geweest bij KPN, waardoor het is dus een oud-werkgever van mij.

Het uitleveren van toestelen gebeurd inderdaad op volgorde van besteldatum, daar heb je gelijk in, maar dan moeten er wel voldoende Pixel Pro 9 (256 GB geheugen) bij KPN binnenkomen.
Als ze er maar drie binnen krijgen van jouw bestelde kleur, en jij staat op plek 10 in de wachtlijst, ben je dus nog niet aan de beurt.

En aangezien er dus geen tot zeer beperkt geleverd wordt door Google, moet je dus langer wachten.
Al ben jij uiteraard eerder aan de beurt, dan iemand die vandaag hetzelfde toestel zou bestellen.

Sorry, maar mijn vraag is nog niet beantwoord.  @Sanne van KPN

nogmaals mijn vraag: 

Is er al meer bekend over de leverdatum? 

Ik neem aan dat jullie ook een antwoord krijgen van jullie leveranciers? Ik denk niet dat google een verwachte levertijd geeft. 

Via de google store zelf is hij namelijk wel leverbaar. 

De levertijden die dus op de website staan zijn verwachte levertijden dat snap ik. Maar waarom maken jullie er niet: levertijd nader te bepalen van ofzo. Nu worden wij eigenlijk misleid met een datum,  het is nu al 3 keer veranderd.

Nee, nog geen leverdatum bekend. We zijn, zoals Michel al aangaf, afhankelijk van Google in de levering van de toestellen. Stel dat daar ergens vertraging in zit, dan krijgen wij de toestellen ook later binnen dan verwacht. 
We passen de levertijd dan zo snel mogelijk aan, nu staat deze bijvoorbeeld op begin december. 

Ik snap dat je je nieuwe toestel graag zo snel mogelijk wilt hebben, maar meer concrete informatie dan eerder in dit topic al is gegeven heb ik helaas niet. 
Hopelijk gaat de tijd snel voorbij en heb je het nieuwe toestel snel in handen!

Reageer