Skip to main content

Hi,

Ik ga van Odido naar KPN overstappen, alles al ondertekend, maar nog geen nieuwe SIM gekregen.

Ik was eerst verteld dat ik zou een sms voor nummerbehoud net voor overstap krijgen, maar ik heb inmiddels die al drie keer gekregen… Ik heb ook geen e-mail over definitieve overstap datum gekregen. Moet ik alvast “JA” op die SMS terugsturen, of toch wachten voor de SIM-kaart?..

Hallo @OlgaBvA 
Heb je het verzoek om nummerbehoud te bevestigen al beantwoord met een sms JA naar 6688 ? Dat moet je direct doen zodra je het bericht krijgt, zodat het proces doorloopt. Daarna krijg je een mail van KPN waarin o.a. de datum staat waarop ze het nummer overnemen van Odido. Tevens wordt ook de simkaart naar je toegestuurd. De overstapdatum bepalen beide providers in overleg, rekening houdend met de (één maand) opzegtermijn.


Je kunt dit in principe gelijk doen zodra je de SM hebt ontvangen. Stel je hebt hier moeite mee, of het lukt niet omdat bijvoorbeeld je oude simkaart is geblokkeerd (geen opzegging). Dan kun je bij de latende provider je klantnummer opvragen en met 0800-0402 bellen om het porteringsprocess verder in gang te zetten. 🙂 Fijne dag! 


Reageer