Skip to main content

Ik wil mijn simkaart activeren, maar wanneer krijg ik de activatiecode? 

Vandaag tussen 11:00 uur en 16:00 uur wordt mijn nummer overgezet, dus ik kan nu niet meer bellen, ik hoop dat ik snel een antwoord krijg, want zal het prettig vinden om nu alles alvast te regelen. OPGELOST!

@Romee van Reeken Staat de activatiecode niet in Mijn bestelling?


@TDN mijn moeder heeft voor mij de simkaart besteld en die is op het moment niet bereikbaar… Ik kan dus niet kijken bij mijn bestellingen… Toch bedankt voor de tip! Mocht mijn moeder bereikbaar ziijn zal ik dat aan haar vragen!


Hallo @Romee van Reeken , als het goed is staat de activatiecode in de e-mail die je ontvangen hebt na het bestellen. Het was de mail die aangaf dat de simkaart naar je onderweg was. Daarin stond ook het contract en de algemene voorwaarden in de bijlage.

Trouwens: als je de simkaart niet zelf hebt geactiveerd na 7 dagen, dan wordt deze automatisch geactiveerd door KPN. 

Heb je al gekeken of de KPN simkaart het doet als je die in het toestel plaatst? Is de simkaart van de oude provider al gestopt met werken?


@RBxx, bedankt voor je antwoord! Ik heb die mails niet ontvangen, maar mijn moeder, dus vandaar… achteraf bleek dat mijn moeder hem al geactiveerd had zonder het te melden, maar bedankt voor de hulp!

 


Ok, als je moeder het al gedaan heeft is het dus goed. Dan is het nu wachten totdat je geen bereik meer hebt bij de oude provider en dan verwijder je hun simkaart uit je toestel en plaats je daarna de KPN simkaart.


Reageer