Skip to main content
Vraag

Wanneer ontvang ik de iPhone 18 Pro Max?

• September 13, 2026
  • 10 reacties
  • 319 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Gisteren iPhone 18 pro max blauw 256 gb besteld. Ontvangstmail om 14:06 al binnen, dus was er snel bij. 
Vannacht mail gehad dat toestel niet op voorraad is. Logisch, komt pas vrijdag uit. Maar zit ik bij die eerste groep en ontvang ik ‘m dan meteen vrijdag of niet? Want dat is nu niet duidelijk. 

10 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 13, 2026

Hallo ​@Vis37 ,

De vraag naar de levering van de nieuwste iPhone is elk jaar weer een veelgestelde vraag. Op dit moment is er uiteraard nog niets bekend. Je zult inderdaad moeten wachten tot 18 september 2026 voordat er meer bekend is. 

In het verleden is er een speciale pagina gemaakt waar je zelf de verwachte leverdatum van de iPhones kon checken. Waarschijnlijk komt er ook dit jaar weer een bijgewerkte update:

Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone

• Nieuwkomer
  • September 13, 2026

Ik heb hetzelfde. Gister om 14:14 bevestiging van mijn bestelling en vannacht mail je bestelling is niet op voorraad. Wil wel graag weten wat dit betekend en of ik hem vrijdag ga binnen krijgen. Anders annuleer ik hem en bestel ik gewoon ergens anders.

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • September 13, 2026

Anders annuleer ik hem en bestel ik gewoon ergens anders.

Succes daarmee, hij is nergens op voorraad, dus je moet sowieso wachten op voorraad.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 13, 2026

Hallo ​@Vis37 ,

De vraag naar de levering van de nieuwste iPhone is elk jaar weer een veelgestelde vraag. Op dit moment is er uiteraard nog niets bekend. Je zult inderdaad moeten wachten tot 18 september 2026 voordat er meer bekend is. 

In het verleden is er een speciale pagina gemaakt waar je zelf de verwachte leverdatum van de iPhones kon checken. Waarschijnlijk komt er ook dit jaar weer een bijgewerkte update:

Die is bijgewerkt tot mei ‘26. 4 jaar geleden kreeg ik m een week later, toen had ik pas in de namiddag besteld. 2 jaar geleden wel meteen op release, was toen net zo snel

als nu. Maar ja, ligt ook kleur, model, opslag etc. 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Vis37 en ​@Dennisww 

De iPhone 18 Pro & iPhone 18 Pro Max worden pas vanaf 18 september 2026 uitgeleverd aan alle providers en overige verkoopkanalen (winkel en online).

Dus bij elk verkoopkanaal begint de uitlevering pas vanaf 18 september 2026, zodra de zending vanuit Apple binnen is gekomen.

Daarnaast geldt ook dat de uitlevering op volgorde van bestelmoment wordt uitgeleverd, dus de eerste bestellers krijgen de nieuwste iPhone als eerste, en zo wordt de lijst verder afgewerkt.
Op welke plek jullie staan op deze lijst, kan niemand je helaas zeggen.
Sta je bijvoorbeeld op plek 20 als besteller, dan kom je dus pas aan de beurt, nadat de eerste 19 bestellers hun iPhone hebben ontvangen.

Vaak krijgt KPN en de overige verkoopkanalen een beperkt aantal iPhone’s bij de eerste levering vanuit Apple, zodat elk verkoopkanaal gelijkwaardige aantallen krijgt.
Waardoor dus niet elke besteller bij de pre-order ronde gelijk zijn iPhone gaat ontvangen vanaf 18 september, mede afhankelijk op welke plek je staat in de lijst van bestellers.

Het heeft daarom ook geen zin om nu van verkoopkanaal te switchen, omdat er bij elk verkoopkanaal een lijst wordt gemaakt van bestellers, die op volgorde van binnenkomst wordt afgewerkt.

Het is dus rustig afwachten wanneer je jouw iPhone 18 Pro of iPhone 18 Pro Max gaat ontvangen, tot 18 september gebeurt er in elk geval niets, maar daarna zou ik mijn mailbox en de bestelstatus goed in de gaten houden voor de meest actuele status van je bestelling bij KPN.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 13, 2026

Hallo ​@Vis37 ,

Die is bijgewerkt tot mei ‘26. 4 jaar geleden kreeg ik m een week later, toen had ik pas in de namiddag besteld. 2 jaar geleden wel meteen op release, was toen net zo snel

Als je inderdaad al om 14:06 de bevestiging binnen had, dan lijkt het mij dat je een grote kans hebt op een snelle levering. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 13, 2026

Hallo ​@Vis37 ,

Als je inderdaad al om 14:06 de bevestiging binnen had, dan lijkt het mij dat je een grote kans hebt op een snelle levering. 

Ja eigenlijk realiseer ik me dat dit een luxe-probleem is. Je druk maken om een nieuwe telefoon…maar ja, het maakt het ook wel weer leuk:) gaat me om de nieuwe camera. Kom van een 16 pro max en gebruik de telelens veel, echter is die beperkt op de 16 pro max. En film en fotgrafeer wel veel. 
Het is dus afwachten:)

Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • September 13, 2026

Denk dat kpn wel eerder inzicht heeft dan 18 september hoeveel ze geleverd krijgen en dus waarschijnlijk ook wel je eerder (kunnen) laten weten of je bij de 1e levering zit.

@Dennisww Annuleren heeft mijn inziens nu geen zin meer omdat je dan overal achteraan de wachtrij aansluit. 

• Nieuwkomer
  • September 13, 2026

Aa oke dankjewel voor de snelle reacties!

Wewa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • September 13, 2026

Welke kleur vind je het mooist?