Skip to main content

Afgelopen zondag besteld maar het is nu vrijdag en nog steeds niets ontvangen, Net met klantenservice gebeld en die zeggen dat ik zelf met Postnl moet bellen. Heel vreemd advies. Ik heb nu 7 abonnementen bij KPN maar misschien moet ik maar weggaan.

Hoi @chromebook 

Om te beginnen het je vanuit KPN een e-mail ontvangen, met daarin de bevestiging dat jouw bestelling is meegegeven aan PostNL? met daarbij een track en trace link?

Heb je die nog niet ontvangen (kijk ook in je spambox) dan is je bestelling nog niet meegegeven met de PostNL of is momenteel niet voorradig bij KPN.

Wat heb je trouwens besteld bij KPN?

Daarnaast ligt de verantwoordelijk van het versturen van een bestelling bij de verzender, dus in dit geval bij KPN, en niet direct bij PostNL.
Het heeft geen enkele zin om met de klantenservice van KPN te gaan bellen, omdat zei jouw direct weer doorverwijzen naar KPN de verzender van jouw bestelling.
Dus het advies van de medewerker van KPN klopt dus niet!!

 


Hallo Michel, ik heb van KPN en PostNL een mail gekregen met track and trace.

Maar de bezorgdatum wordt dagelijks gewijzigd naar morgen.

Ik heb de kpn-medewerker inderdaad ook erop gewezen dat het KPN is die contact met postnl moet opnemen maar de boodschap kwam maar niet aan. Geen idee van wie ze training heeft gekregen. Ik heb het gesprek pissig be-eindigd.

Ik ga nu een klacht indienen.

Het overigens de S24 besteld.


Het is echt ongelooflijk. Ook deze medewerker moest ik ervan overtuigen dat kpn degene is die contact moet opnemen met postnl. kpn wil helemaal geen contact opnemen met postnl. Ik ben hier klaar mee

 


Ook ik wil een klacht indienen. Kpn wil niet bellen met postnl.


Admin: berichten samengevoegd met bestaand topic


Ook ik wil een klacht indienen. Kpn wil niet bellen met postnl.

Dat kan, maar kunnen wij niet voor je doen. Dit is een forum waar vooral klanten elkaar helpen. Dus raad ik je aan de link van @N.N. te bezoeken :-) 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm


Ik heb de klacht inmiddels ingediend. Ben benieuwd.


Hallo Michel, ik heb van KPN en PostNL een mail gekregen met track and trace.

Maar de bezorgdatum wordt dagelijks gewijzigd naar morgen.

Ik heb de kpn-medewerker inderdaad ook erop gewezen dat het KPN is die contact met postnl moet opnemen maar de boodschap kwam maar niet aan. Geen idee van wie ze training heeft gekregen. Ik heb het gesprek pissig be-eindigd.

Ik ga nu een klacht indienen.

Het overigens de S24 besteld.

 

Hoi @chromebook 

Hartelijk dank voor je antwoord terug.
Je hebt in elk geval de bevestigingsmail en en track en trace vanuit KPN ontvangen, alsmede ook vanuit PostNL.

Tijdens het checken van de track en trace bij PostNL, constateer je telkens dat het bezorgmoment met een dag wordt verschoven, wat vaak te maken heeft met te weinig pakketbezorgers in jouw regio, daar kan KPN helaas weinig tot niets aan doen.
Jouw pakketje (bestelling) is nog niet zoek geraakt bij PostNL, aangezien deze nog in het sorteercentrum van PostNL aanwezig is.
Hierdoor kan er nog geen onderzoek gestart worden door KPN, dat kan pas op het moment dat je pakketje echt zoek is geraakt.

In jouw geval kunnen de medewerkers van de klantenservice nog niets doen, omdat je pakketje nog onderweg naar je is (met wel veel vertraging) en deze nog niet zoek is geraakt.
Het zou wel netjes zijn geweest als één van de medewerkers van KPN naar PostNL hadden gebeld, om een status op te vragen omtrent het bezorgmoment, maar dat is geen verplichting in dit geval.
Maar zelf even bellen met PostNL mag in dit geval altijd, daar ben je vrij in.

Klantenservice PostNL: 088-8681015

Of een klacht indienen wat gaat uitmaken in dit geval, betwijfel ik eerlijk gezegd.
Want in principe verloopt alles zoals het hoort, maar heeft jouw bestelling de nodige vertraging opgelopen bij PostNL, waarschijnlijk door te weinig PostNL pakketbezorgers in jouw regio en/of door uitval van pakketbezorgers door ziekte.

Maar ik begrijp je uiteraard heel goed, dat je er een beetje klaar mee bent en nu over bent gegaan met het indienen van een klacht bij KPN.
Dit kun je trouwens op de volgende wijze een klacht indienen bij KPN:

  • Online: Klacht indienen
  • Post: 
    Klantenservice KPN 
    T.a.v. Afdeling Klachten

    Postbus 13500 
    9700 EG Groningen

    Vergeet niet jouw klantnummer, e-mailadres en telefoonnummer te vermelden.

 


Hallo Michel, bedankt voor jouw uitleg. Ik werk zelf ook bij een customer service en als mijn klanten klagen dan ga ik bellen. Het feit dat ze totaal niet medewerken maakt mij erg kwaad. Ik ga echt nadenken om weg te gaan met mijn 7 abonnementen.


Reageer