Skip to main content

2 dagen terug een Iphone 16 Pro besteld, krijg ik dus pas na de bestelling te horen dat het toestel niet op voorraad is…

Dit moet gewoon van te voren aangegeven worden op de website om onnodige ‘problemen’ te veroorzaken.

Gisteren nog gebeld met iemand van kpn die mij had verteld dat er vandaag weer een grote voorraad Iphone’s binnen zouden komen en de kans groot zou zijn dat ik een mail zou krijgen met verzendinstructies maar nee, niks gehoord en joost mag weten wanneer hij ooit binnen komt?  

Hoi ​@Leonieee 

Welkom op de community van KPN.

Om welke kleur iPhone 16 Pro gaat het?
En met hoeveel geheugencapaciteit?

Dat is in dit geval wel handig om even te vermelden, dus laat dat nog even weten.
Zodat we je van een goed antwoord kunnen voorzien.

Hi Michel,

het gaat om de zwarte met 128 GB.

Hoi ​@Leonieee 

Bedankt voor je terugkoppeling.

De door jouw bestelde iPhone Pro 16 in de kleur Titanium Zwart met een geheugencapaciteit van 128 GB zou weer leverbaar moeten zijn vanaf 21 december 2024 (gisteren dus).
Alleen is KPN afhankelijk van wanneer de nieuwe voorraad vanuit Apple daadwerkelijk weer binnenkomt, dus het is ook een verwachte leverdatum.

Mocht de iPhone 16 Pro afgelopen zaterdag (21 december) zijn geleverd door Apple bij KPN, dan kun je jouw bestelling nog voor de Kerst 🎄🎄in huis hebben.
Dan zal deze op maandag (23 december 2024) of dinsdag (24 december) bij je worden bezorgd.
Hou dus je mailbox goed in te gaten, want zodra hij is meegegeven aan de bezorger van PostNL of een Koerier krijg je daarvan een mail met daarin een track en trace of een mogelijkheid om zelf een bezorgmoment te kiezen (alleen als jouw bestelling wordt bezorgd door de koeriersdienst AMP).

Mocht de nieuwe voorraad vanuit Apple pas maandag binnenkomen in het magazijn van KPN, dan ontvang je jouw bestelling pas na de Kerstdagen.

Al hoop ik voor jouw, dat je hem voor Kerst 🎄🕯️al in je handen hebt.

Hoi ​@Leonieee. Welkom op de KPN Community! En leuk dat je (weer) een nieuw contract bent aangegaan bij KPN met een mooie iPhone 16 Pro erbij. 

Ik zie dat ​@Michel.uit.Arnhem je al van een uitgebreid antwoord heeft voorzien. Ook zie ik het toestel niet meer staan tussen de toestellen die niet meer op voorraad zijn, dus dat betekent dat het toestel nu zo snel mogelijk bij je is. 

Sorry dat je toch heel even moest wachten op je toestel. De voorraad wordt niet real time bijgehouden op de website, dus soms kan dit heel even achterlopen op de daadwerkelijke voorraad. Daar was je nu even 'slachtoffer’ van.

Ik wens je in ieder geval al veel plezier met je nieuwe toestel en natuurlijk ook hele fijne feestdagen toe. 

Reageer