Skip to main content

Goede middag,

 

ze hebben gisteren mijn telefoon gestolen.

nu heb ik mijn sim geblokkeerd en volgens jullie medewerker is er een nieuwe simkaart opgestuurd, maar nu is mijn vraag. Moet ik daar geen bevestigings mail van krijgen.

want gezien dit nummer ook voor de zaak wordt gebruikt heb ik wel zo snel mogelijk dit nummer weer nodig.

Goede middag,

 

ze hebben gisteren mijn telefoon gestolen.

nu heb ik mijn sim geblokkeerd en volgens jullie medewerker is er een nieuwe simkaart opgestuurd, maar nu is mijn vraag. Moet ik daar geen bevestigings mail van krijgen.

want gezien dit nummer ook voor de zaak wordt gebruikt heb ik wel zo snel mogelijk dit nummer weer nodig.

Hoi @huibert 

Als je snel weer bereikbaar wilt zijn op je 06-nummer, ook voor de zaak, kun je het beste vanmiddag of van het weekend zowel op de zaterdag als de zondag geopend (zondag afhankelijk van de plaats) langs een KPN (XL) Winkel bij jouw in de buurt gaan.

Daar krijg je dan gelijk een nieuwe simkaart mee, met daaraan gekoppeld jouw 06-nummer.
Je loopt al bellend de KPN winkel weer uit.

Neem wel een geldige legitimatie van jezelf mee, want daar wordt om gevraagd.

Het versturen van een simkaart via de normale post, kan 2 tot 3 dagen duren.
Rekening houdend dat er op de zondag en de maandag geen post wordt bezorgd door PostNL.

Dus wil je snel weer bereikbaar zijn, en ook zeker wilt zijn dat je weer een nieuwe simkaart krijgt, adviseer ik je om langs een KPN (XL) winkel te gaan.


@Michel.uit.Arnhem  dat begrijp ik, maar als ze inderdaad een sim opgestuurd hebben dan zou het niet handig zijn als ik als nog naar een winkel gaat ( een beetje dubbel dan) en moet sowieso kijken wanneer ik daar tijd voor heb gezien het feit ik sinds vanmorgen in het buitenland zit tot zondagavond en heb nu tijdelijk de tel van een ander, daarom stelde ik de vraag want anders moet ik als nog naar een kpn winkel 


Hallo @huibert ,

Zover ik weet, wordt dan geen e-mail gestuurd ter bevestiging. Is toch ook niet nodig? Want de medewerker heeft het toch aan jou verteld. 

Ik ga er vanuit dat je de simkaart morgen gaat ontvangen. Of anders uiterlijk dinsdag. En aangezien je nu in het buitenland zit, maakt dat voor nu verder ook niet zoveel uit. 


hey @Noordzee 

dat was wat ik weten wou en inderdaad ik zie het zondag wel als ik thuis komt en anders van de week, wou gewoon zekerheid hebben, is weleens vaker fout gegaan 😁


Hallo @huibert ,

Zover ik weet, wordt dan geen e-mail gestuurd ter bevestiging. Is toch ook niet nodig? Want de medewerker heeft het toch aan jou verteld. 

Ik ga er vanuit dat je de simkaart morgen gaat ontvangen. Of anders uiterlijk dinsdag. En aangezien je nu in het buitenland zit, maakt dat voor nu verder ook niet zoveel uit. 

Hoi @Noordzee 

Hartelijk dank voor je aanvulling, super 👍🏻!!


hey @Noordzee 

dat was wat ik weten wou en inderdaad ik zie het zondag wel als ik thuis komt en anders van de week, wou gewoon zekerheid hebben, is weleens vaker fout gegaan 😁

Hoi @huibert 

Fijn om te horen, dat het je heeft gerust gesteld, en daar doen we het ook voor op dit forum.
Daarnaast wist ik natuurlijk ook niet, dat je momenteel (nog) in het buitenland verbleef, want dan is de KPN winkel uiteraard geen optie voor jouw.


Hey @Michel.uit.Arnhem 

geeft niks,  had het ook niet gezegd. 
Maar vraag is nú gelukkig beantwoord dus weer opgelost 


Ter bevestiging vond ik nog een oud topic waarin ook vermeld was dat er geen e-mail wordt verstuurd. Mogelijk wel een sms, maar die heb je dan uiteraard niet ontvangen.