Skip to main content

Bij aanpassen abbonement staat :

Let op: de wijziging gaat in vanaf de volgende factuurmaand. Deze wijziging wordt uitgevoerd voor het abonnement met het nummer …

Wanneer begint een nieuwe factuurmaand? Als ik nu aanpassen ben ik dan nog op tijd voor July?
 

Hoi @Emiel V10 
Kijk je facturen na, daarin staat de factuur van die datum tot die datum en dat is jouw factuurmaand. Dat is voor een ieder verschillend, hangt af wanneer je bent begonnen met het abonnement.

Het duurt altijd 1 maand na einde van de laatste factuurmaand.


Zou een medewerker van KPN dit kunnen forceren? Zou graag abonnement voor de vakantie willen upgraden!


Hoi @Emiel V10 
Dan raad ik je aan om hierover even te bellen met het gratis nummer van
KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten


Zou een medewerker van KPN dit kunnen forceren? Zou graag abonnement voor de vakantie willen upgraden!

Hallo @Emiel V10 nee, dat kan niet, een aanpassing gaat altijd per de eerstvolgende factuurdatum in. Je kunt wel extra bundels aanschaffen, die gaan wel meteen in.

 


Zou een medewerker van KPN dit kunnen forceren? Zou graag abonnement voor de vakantie willen upgraden!

Hallo @Emiel V10 nee, dat kan niet, een aanpassing gaat altijd per de eerstvolgende factuurdatum in. Je kunt wel extra bundels aanschaffen, die gaan wel meteen in.

 

Een bundel van 8 euro voor 1GB. Dat is wel erg apart. dus die wordt het niet. Een aparte sim, maandelijks opzegbaar is nu de beste keuze.


Ola,

Vraag: ik heb mijn abonnement altijd verlengd via gsmweb.

Rond 2008 ben ik begonnen bij gsmweb. Sinds 2 jaar zit ik bij KPN.

Heb vorige week, rechtstreeks bij KPN via terugbelafspraak, bij KPN abonnement vóör mijn verlengmoment 26-12 veranderd in los toestel en sim only. Looptijd is weer 2 jaar. Echter in mijn KPN-omgeving staat nog de oude einddatum 26-12, plus dat ik kan verlengen, alsook nog een einddatum, 2037 (?).

Heb een samenvatting in pdf en kassabon al tijdens het gesprek vw op de mail gehad en toestel is ook binnen.

Maar wanneer wordt dan de datum en het pakket wat ik heb aangepast in mijnkpn is mijn vraag? Er staan nu nog de oude bundels.


Hoi @Retro Neighties 
Dat zal vast door de feestdagen komen, het zal eerdaags wel bijgewerkt worden.
Je kunt morgen ook even bellen 0800 0402  bereikbaar vanaf 08:00 uur tot 18:00 uur.
Zon en feestdagen gesloten dus vanaf morgen kun je er over bellen.


Reageer