Skip to main content
Beantwoord

Wanneer track en trace code nieuwe telefoon

• June 28, 2021
  • 4 reacties
  • 141 keer bekeken

Hallo, ik heb een paar uur geleden een telefoon met abonnement besteld (verlenging) maar nog steeds geen track en trace code.. ook nog geen contract. Na hoelang kan ik dit verwachten? Hij zou morgen in huis zijn..

Beste antwoord door Jose_

Hey @AVVer en welkom op het forum!

Wat leuk dat je jouw mobiele abonnement hebt verlengd met een telefoon erbij! :blush:  Heb je inmiddels meer informatie gekregen?

Mocht je nog niks hebben gehoord, dan is het handig om even met ons te bellen via 0800 0402 (gratis). Bereikbaarheid: maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Zon- en feestdagen gesloten. Als er bijvoorbeeld iets niet goed gegaan is met de verwerking van de bestelling, dan kan mijn collega samen met jou de bestelling opnieuw inleggen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • June 28, 2021

Als die op voorraad is ja. Dat is altijd een verrassing of dat ook echt zo is...

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • June 30, 2021

Hey @AVVer en welkom op het forum!

Wat leuk dat je jouw mobiele abonnement hebt verlengd met een telefoon erbij! :blush:  Heb je inmiddels meer informatie gekregen?

Mocht je nog niks hebben gehoord, dan is het handig om even met ons te bellen via 0800 0402 (gratis). Bereikbaarheid: maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Zon- en feestdagen gesloten. Als er bijvoorbeeld iets niet goed gegaan is met de verwerking van de bestelling, dan kan mijn collega samen met jou de bestelling opnieuw inleggen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 30, 2021

Hem hem inmiddels binnen!

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • June 30, 2021

@AVVer Fijn! Bevalt ‘ie? :smile: