Skip to main content

Beste KPN, 

Ik sta al even op de lijst om gebeld te gaan worden.. En met “even” bedoel ik al een paar maanden, maar ben nog steeds niet gebeld voor een passende oplossing. Hoelang gaat het nog duren?? Kan ik zelf contact opnemen? 
 

Waarom ik dit vraag; heeft betrekking op dat ik de laatste maand een paar keer met pech langs de weg heb gestaan met mijn auto, maar heb geen netwerk, waardoor ik niet kon bellen of iets. Dat voelt echt heel vervelend, waardoor het dubbel op pech is. 

groet, Esmée

 

 

De technische dienst geeft uitdrukkelijk aan dat jouw gegevens naar het belteam zijn verstuurd, @Esmée de Jong .  Als ze jou niet te pakken krijgen krijg je dus een bericht. 

Ik vind het ook wel lang duren en heb navraag gedaan.  Ik wacht nog op antwoord. Zodra ik wat weet hoor je het van mij.

Het heeft geen zin om hier via andere wegen navraag over te doen.  

 


De technische dienst geeft uitdrukkelijk aan dat jouw gegevens naar het belteam zijn verstuurd, @Esmée de Jong .  Als ze jou niet te pakken krijgen krijg je dus een bericht. 

Ik vind het ook wel lang duren en heb navraag gedaan.  Ik wacht nog op antwoord. Zodra ik wat weet hoor je het van mij.

Het heeft geen zin om hier via andere wegen navraag over te doen.  

 

Dank je wel voor je hulp tot zover! Ik ben benieuwd of je al meer weet? 
 

Wel kan ik je meegeven, dat ik dus tot zover echt geen gemiste oproepen, berichtjes of e-mail heb gekregen.


Hoi @Esmée de Jong, we hebben helaas nog geen reactie, zodra wij meer weten laten we het je weten!


Hoi @Esmée de Jong, we hebben helaas nog geen reactie, zodra wij meer weten laten we het je weten!

Hoi @Thomas jammer! Ik ben heel benieuwd wanneer er een reactie volgt… 


Ik ook! Daarnaast stuur ik je nog even een privébericht


Is er inmiddels contact geweest, @Esmée de Jong?


Is er inmiddels contact geweest, @Esmée de Jong?

Ja het is uiteindelijk gelukt! Het is nu wachten totdat de iPhone 12 verzonden is. Bedankt voor de hulp!!!😊