Skip to main content
Beantwoord

Wanneer wordt de bestelde Google Pixel 9 Pro geleverd?

• 4 augustus 2025
  • 1 reactie
  • 39 keer bekeken

Ik ben ondertussen bijna 3 weken aan het wachten op mijn Google Pixel Pro 9. Tijdens het bestellen van de telefoon (dit was telefonisch) heb ik nog gevraagd of deze op voorraad was, dit werd bevestigd en ik zou hem binnen maximaal 3 werkdagen hebben. Daarna kreeg ik bericht dat deze niet op voorraad was. Ik heb ondertussen 2 keer met KPN gebeld en ook aangegeven dat ik ook eventueel bereid ben om een andere kleur te ontvangen, mits deze wel op voorraad zijn (er zit toch een hoesje om) Echter werd er aangegeven dat de telefoon 30 juli weer op voorraad was, maar ook dit was niet het geval... op 1 augustus nog maar eens een poging gedaan om te bellen met KPN. Tijdens het gesprek gaf de medewerkster aan dat deze toevallig vandaag opnieuw voorradig zou zijn en dan direct verstuurd zou worden. Echter krijg ik vandaag (4 aug) wederom een email dat de bestelde telefoon NIET op voorraad is... Wanneer krijg ik de bestelde telefoon nu eindelijk? Ik zit momenteel met een leentelefoon en als het nog veel langer gaat duren dan annuleer ik de bestelling en dan bestel ik de telefoon ergens anders, waar ik hem wel binnen een redelijke termijn kan verwachten. Ik wil ook benadrukken dat ik er niet van gediend ben dat er nu al voor de derde keer foutieve informatie gegeven is/loze beloftes worden gemaakt plus het feit dat ik mijn bestelde telefoonhoesje... uit CHINA... wel al heb, maar een telefoon wat vanuit Nederlandse bodem wordt verstuurd duurt zo tragisch lang? Ik wil graag een realistisch antwoord wanneer ik nu eindelijk mijn telefoon ontvang? 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@LindsayB. Als je een nieuw toestel besteld, dan wil je daar zo snel mogelijk gebruik van maken. Dat is een logische wens en zou ik zelf ook hebben. Dan is het wel zuur dat je toch even geduld moet hebben voordat ie geleverd wordt, terwijl de informatie soms anders is. Het kan goed zijn dat de medewerkers je wel correct geïnformeerd hebben over wanneer er weer voorraad bij zou komen, maar het lastige is dat we helaas niet kunnen zien hoeveel toestellen er binnen komen. Als dat niet voldoende is, dan moeten sommigen toch wat langer wachten. 

Het gaat bij jou waarschijnlijk om de Google Pixel 9 Pro 5G eSIM 256GB Hazel of de Obsidian. Deze zijn momenteel niet op voorraad. De verwachte levertijd staat nu voor de Hazel op 1 a 2 weken en voor de Obsidian op 27 augustus. Helaas kan ik niet concreter maken dan dit. Een andere kleur dan deze twee is niet beschikbaar voor de 256GB variant. De 128GB varianten zijn wel gewoon leverbaar. Is dat nog iets voor jou?

Hopelijk heb je toch nog heel even geduld, want het toestel wordt wel binnenkort geleverd. 

Bekijk origineel

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator
  • 2274 reacties
  • Antwoord
  • 7 augustus 2025

Hoi ​@LindsayB. Als je een nieuw toestel besteld, dan wil je daar zo snel mogelijk gebruik van maken. Dat is een logische wens en zou ik zelf ook hebben. Dan is het wel zuur dat je toch even geduld moet hebben voordat ie geleverd wordt, terwijl de informatie soms anders is. Het kan goed zijn dat de medewerkers je wel correct geïnformeerd hebben over wanneer er weer voorraad bij zou komen, maar het lastige is dat we helaas niet kunnen zien hoeveel toestellen er binnen komen. Als dat niet voldoende is, dan moeten sommigen toch wat langer wachten. 

Het gaat bij jou waarschijnlijk om de Google Pixel 9 Pro 5G eSIM 256GB Hazel of de Obsidian. Deze zijn momenteel niet op voorraad. De verwachte levertijd staat nu voor de Hazel op 1 a 2 weken en voor de Obsidian op 27 augustus. Helaas kan ik niet concreter maken dan dit. Een andere kleur dan deze twee is niet beschikbaar voor de 256GB variant. De 128GB varianten zijn wel gewoon leverbaar. Is dat nog iets voor jou?

Hopelijk heb je toch nog heel even geduld, want het toestel wordt wel binnenkort geleverd. 

Reageer