Skip to main content

Hallo

ik heb op 10-6 mijn abo gewijzigd maar zie dat het nog steeds niet is gegaan. Als verlengbaar staat er 10-6 dus waarom is de wijziging niet door gegaan c.q. ontbreekt er communicatie.

 

met vriendelijke groet

  1. Perfors

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

De wijziging gaat in per eerstvolgende factuurdatum @Rob450 , niet direct.


Hoi @Rob450 

Je hebt je abonnement gewijzigd en niet verlengd zo te zien.
Als je graag je abonnement wilt verlengen, dan kun je dit doen via de volgende speciale pagina : Mobiel abonnement verlengen.

Een normale wijziging (tussen de beschikbare bundels), die je zelf doet binnen Mijn KPN, gaan inderdaad (zoals mede forumlid @N.N. al aangaf) pas per de eerstvolgende factuurperiode in. 


Hoi

 

Alvast bedankt voor jullie antwoorden,

maar waar kan ik zien wanneer de factureer periode verloopt?

Met vriendelijke groet

rob


Hoi

 

Alvast bedankt voor jullie antwoorden,

maar waar kan ik zien wanneer de factureer periode verloopt?

Met vriendelijke groet

rob

Dat is de datum van je maandelijkse factuur @Rob450 . Voorbeeld: als je factuur iedere maand op de 15e verschijnt is dat de factuurperiode.


De laatste factuurdatum 12-6 en wederom gaat het gewijzigde abo niet in.

Het lijkt me dat dit niet de goede antwoorden zijn.

 

groet

Rob


Bij een wijziging aanvraag op 10 juni zal de wijziging ingaan op 12 juli, de factuur gedateerd 12 juni was toen al in voorbereiding natuurlijk en kon niet meer aangepast worden @Rob450 

Dus de antwoorden zijn wel goed.

 


Nou N.N.

had aan gegeven dat je rekening moet houden met x dagen voor factuur verval datum Had ik je kunnen geloven.

 

Blijkens contact met KPN gaat het nieuwe contract in per 1-7-2024.

Toch bedankt voor je moeite.

groet

Rob

 


Als je nieuwe contract per 1 juli ingaat, dan is dat ook jouw factuurperiode, @Rob450! Je zult dan op de volgende factuur een correctie zien vanaf die datum. 


Reageer