Skip to main content
Beantwoord

Wanneer wordt mijn iPhone 11 black 128gb bezorgd?

• October 2, 2019
  • 5 reacties
  • 184 keer bekeken

Hey ik heb mijn iphone 11 vorige week besteld maar ik vroeg me af of jullie een datum hebben wanneer die eventueel bij jullie aankomt ?

grt do

Beste antwoord door Alex van KPN

Natuurlijk, ik zie dat er op dit voldoende voorraad hiervoor is. Heb je nog geen bericht van ons gehad? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kijk ik dat voor je na.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • October 3, 2019
Hi Dominic, welkom op het forum.

Welke iPhone is dit precies? Welke kleur en opslagruimte? Dan kan ik dit voor je nakijken.

Ik hoor graag van je. 🙂

Heey het is de iphone 11 black 128 gb

grt dominck

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • October 5, 2019
Dankjewel, wij verwachten in de loop van volgende week weer een aantal binnen te krijgen. Het is alleen lastig zeggen hoeveel dit er zullen zijn. Dinsdag kan ik hier iets meer over zeggen.

Kunt u mij vandaag laten weten hoeveel er beschikbaar zijn, anders zou ik graag meer gb nemen als die er sneller is. Er stond namelijk vandaag besteld morgen in huis

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 8, 2019
Natuurlijk, ik zie dat er op dit voldoende voorraad hiervoor is. Heb je nog geen bericht van ons gehad? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kijk ik dat voor je na.