Skip to main content
Beantwoord

Wanneer wordt mijn iPhone 17 geleverd?

• February 16, 2026
  • 4 reacties
  • 40 keer bekeken

Wanneer wordt mijn iPhone 17 geleverd 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Maarten P 

Bedankt voor je snelle reactie terug.

De door jouw bestelde iPhone 17 in de kleur zwart, met een geheugencapaciteit van 256 GB is momenteel niet op voorraad bij KPN.

De verwachte levertijd van een nieuwe zending vanuit Apple is momenteel 1 tot 2 weken.

KPN zit dus te wachten op een nieuwe levering vanuit Apple, zodra deze binnen is gekomen zal deze zo snel mogelijk naar je worden opgestuurd.
Hou dus je mailbox in de gaten.

4 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Maarten P 

Welkom op de community van KPN.

Begrijpelijk dat je graag wilt weten, wanneer je jouw bestelde iPhone 17 in ontvangst kunt nemen.
Maar geef dan nog wel even antwoord op de volgende vragen, zodat we je beter kunnen helpen.

• Welke kleur iPhone 17 heb je besteld?
  • Met hoeveel geheugencapaciteit (256 GB of 512 GB)?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 16, 2026

Ik heb de zwarte 256 besteld vorige week.   Was benieuwd hoe lang het nog duurt. 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Maarten P 

Bedankt voor je snelle reactie terug.

De door jouw bestelde iPhone 17 in de kleur zwart, met een geheugencapaciteit van 256 GB is momenteel niet op voorraad bij KPN.

De verwachte levertijd van een nieuwe zending vanuit Apple is momenteel 1 tot 2 weken.

KPN zit dus te wachten op een nieuwe levering vanuit Apple, zodra deze binnen is gekomen zal deze zo snel mogelijk naar je worden opgestuurd.
Hou dus je mailbox in de gaten.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hoi ​@Maarten P,  welkom bij de community en leuk dat je ons hebt gevonden!

Klopt helemaal wat ​@Michel.uit.Arnhem zegt. 😊

Mijn advies is vooral je e-mail in de gaten te houden daar brengen we je op de hoogte van nieuwe updates! Wat ook super handig is, is onze bestelstatus tool. Hier kan je exact de status van je bestelling volgen.