Skip to main content
Vraag

Wanneer wordt mijn iPhone 17 Pro 256GB Deep Blue geleverd?

• December 9, 2025
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Gisteren de Iphone 17 Pro besteld - Deep blue 265gb variant. Deze stond op de website aangemerkt als leverbaar en dus de volgende dag in huis. Vanochtend ontvang ik een bericht dat het toestel niet leverbaar is en KPN ook niet weet wanneer ze deze weer krijgen.

Ik vind eventjes wachten niet zo erg, maar het is wel een misleidende boodschap. Zeker omdat het nu helemaal nog niet duidelijk is wanneer de telefoon überhaupt weer leverbaar zal zijn. Graag zou ik hier meer duidelijkheid over willen krijgen. Zodat ik eventueel kan afwegen de bestelling te annuleren.

Daarbij; ik heb een inruildeal erbij afgesloten, zij verwachten dat ik binnen 14 dagen mijn oude toestel opstuur. Dat is natuurlijk niet mogelijk zolang ik de nieuwe nog niet binnen heb. Ik las hierover ook al meerdere problemen. Hoe is dit slim aan te vliegen?

Hoor graag van een van jullie medewerkers.

2 reacties

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • December 9, 2025

Goedemorgen ​@GijssM 

Ik snap heel goed dat je je nieuwe iPhone zo snel mogelijk in je handen wilt hebben. Ik ben geen medewerker, maar ik kan je wel wat informatie verschaffen. 

Op deze pagina staan de actuele levertijden van de iPhone 17, ook van jouw model. Hier staat ook dat deze per direct leverbaar zou zijn. 

Deze pagina wordt elke week op dinsdag bijgewerkt, gedurende de dag. Op het moment dat ik dit typ is de pagina nog niet geüpdatet. Ik zou deze pagina vandaag dus even goed in de gaten houden. 

Ik ben het echter wel met je eens dat het flink balen is dat de levertijd op de website dan (misschien) niet correct staat aangegeven. Momenteel staat er als ik jouw model wil bestellen “Leverbaar vanaf 9 december”. 

Ik hoop dat je hem zo snel mogelijk in handen hebt!

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Vreemd ​@GijssM, ik zie hem ook op direct beschikbaar staan als ik op de site kijk. Heb je inmiddels meer informatie ontvangen via de e-mail. Neem anders even contact op met de klantenservice, dan kunnen ze na verificatie dat meteen voor je nalopen. Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt.