Skip to main content
Antwoord

Wanneer wordt mijn iPhone 17 sage 256gb bezorgd?

• October 21, 2025
  • 3 reacties
  • 82 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Wanneer komt nou mijn iPhone 17? Al in de pre order besteld voor 19 september en nog steeds niks binnen ..

Die tabel met verwachte levertijden heel leuk bedacht kpn maar daar heb ik niks aan.. 

telefonisch contact gehad met jullie. Ook niks wijzer van geworden. 
Ik irriteer me dan ook aan de reclame die jullie vol op maken terwijl jullie niet leveren.

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Mennotoch 

Welkom op de community van KPN.

Uiteraard wil je zo snel mogelijk je nieuwe iPhone 17 in gebruik kunnen nemen, waarbij je geduld nu op de proef wordt gesteld.

De vraag naar de reguliere iPhone 17 is zo hoog, dat Apple dit niet heeft zien aankomen.
De productie van de iPhone 17 is inmiddels met 30% verhoogd, om aan de vraag te kunnen voldoen.

(Bron: Bright)

De nieuwe iPhone 17-serie is pas sinds kort te koop, maar de vraag is nu al zó groot dat zelfs Apple verrast is. De techgigant heeft naar verluidt de assemblagemedrijven gevraagd om de productie van het basismodel iPhone 17 flink op te voeren.

Vraag overtreft vorige serie van vorig jaar

Dit is opvallend, want op de eerste verkoopdagen zijn het meestal de Pro-modellen die de aandacht trekken. Analist Ming-Chi Kuo van TF International Securities bevestigt echter dat de vraag naar bijna alle modellen in de iPhone 17-serie die van vorig jaar overtreft. Dat geldt voor zowel de high-end als de low-end varianten. De populariteit van het basismodel is zo groot dat Apple hierop niet had gerekend en de productie met 30 procent of meer moet verhogen, volgens een onbevestigd rapport van The Information.

Helaas, behoorde jij niet tot de eerste groep klanten die zijn of haar iPhone 17 inmiddels in huis heeft vanuit KPN.

KPN krijgt vaak een beperkte eerste voorraad iPhone 17, waarmee ze niet alle klanten die in de pre-orderweek hebben besteld hun iPhone 17 kunnen toesturen.
Dus de datum vanaf 19 september 2025 op de leverlijst is dus niet meer actueel, en geldt dus niet meer helaas.

Momenteel heeft KPN geen enkele iPhone 17 op voorraad, dit geldt voor alle kleuren en geheugencapaciteit.

De verwachte levertijd van de iPhone 17 is momenteel 4 tot 6 weken!!

Dit geld ook bij alle andere providers zoals bij Odido en Vodafone, maar ook bij Belsimpel en mobiel.nl (al zijn er bij de laatste twee nog enkele exemplaren verkrijgbaar).

Het is dus echt geduldig afwachten, en je mailbox in de gaten blijven houden.
Ook kun je af er toe even kijken bij de status van je bestelling.
Maar meer kun je helaas niet doen.

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 21, 2025

De tabel is vandaag weer aangepast en bij mijn bestel datum staat “leverbaar”

ik heb overigens nog niks ontvangen of gehoord. 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Mennotoch 

Welkom op de community van KPN.

Uiteraard wil je zo snel mogelijk je nieuwe iPhone 17 in gebruik kunnen nemen, waarbij je geduld nu op de proef wordt gesteld.

De vraag naar de reguliere iPhone 17 is zo hoog, dat Apple dit niet heeft zien aankomen.
De productie van de iPhone 17 is inmiddels met 30% verhoogd, om aan de vraag te kunnen voldoen.

(Bron: Bright)

De nieuwe iPhone 17-serie is pas sinds kort te koop, maar de vraag is nu al zó groot dat zelfs Apple verrast is. De techgigant heeft naar verluidt de assemblagemedrijven gevraagd om de productie van het basismodel iPhone 17 flink op te voeren.

Vraag overtreft vorige serie van vorig jaar

Dit is opvallend, want op de eerste verkoopdagen zijn het meestal de Pro-modellen die de aandacht trekken. Analist Ming-Chi Kuo van TF International Securities bevestigt echter dat de vraag naar bijna alle modellen in de iPhone 17-serie die van vorig jaar overtreft. Dat geldt voor zowel de high-end als de low-end varianten. De populariteit van het basismodel is zo groot dat Apple hierop niet had gerekend en de productie met 30 procent of meer moet verhogen, volgens een onbevestigd rapport van The Information.

Helaas, behoorde jij niet tot de eerste groep klanten die zijn of haar iPhone 17 inmiddels in huis heeft vanuit KPN.

KPN krijgt vaak een beperkte eerste voorraad iPhone 17, waarmee ze niet alle klanten die in de pre-orderweek hebben besteld hun iPhone 17 kunnen toesturen.
Dus de datum vanaf 19 september 2025 op de leverlijst is dus niet meer actueel, en geldt dus niet meer helaas.

Momenteel heeft KPN geen enkele iPhone 17 op voorraad, dit geldt voor alle kleuren en geheugencapaciteit.

De verwachte levertijd van de iPhone 17 is momenteel 4 tot 6 weken!!

Dit geld ook bij alle andere providers zoals bij Odido en Vodafone, maar ook bij Belsimpel en mobiel.nl (al zijn er bij de laatste twee nog enkele exemplaren verkrijgbaar).

Het is dus echt geduldig afwachten, en je mailbox in de gaten blijven houden.
Ook kun je af er toe even kijken bij de status van je bestelling.
Maar meer kun je helaas niet doen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 22, 2025

Bedankt Michel voor je reactie.

Het is duidelijk dat er problemen zijn met Apple.

Alleen hoe kpn hiermee omgaat is schandalig.

Wees gewoon duidelijk naar je klanten, dan hebben wij er ook meer begrip voor. 
Niet zeggen “leverbaar” terwijl je niet levert.