Skip to main content
Beantwoord

Wanneer wordt mijn iPhone geleverd?

• December 22, 2025
  • 3 reacties
  • 78 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Op 20-12-2025 heb ik in de KPN-winkel in Heerenveen een iPhone 17 groen 256 GB besteld (bestelnummer S10714945-10470718).
De medewerker heeft mij duidelijk verteld dat het toestel maandag 22-12-2025 bij mij thuis geleverd zou worden.

Ik wil hierbij benadrukken dat de gekozen kleur mij niet bevalt. Ik heb deze kleur uitsluitend gekozen omdat mij werd verteld dat juist dit toestel op maandag geleverd kon worden. Zonder deze toezegging had ik een andere kleur gekozen.

Tot mijn grote teleurstelling ontving ik één dag na de aankoop een e-mail van KPN waarin staat dat het toestel niet beschikbaar is en dat de levering wordt uitgesteld zonder een concrete leverdatum. Dit is voor mij erg frustrerend, omdat ik mijn keuze en planning heb afgestemd op de informatie die KPN op dat moment gaf.

Ik vind het niet acceptabel dat er na de bestelling ineens geen duidelijke leverdatum meer is. Ik verwacht daarom van KPN een snelle en duidelijke oplossing.

Ik verzoek u daarom dringend om mij zo snel mogelijk een duidelijke en concrete leverdatum te geven, of met een passende oplossing te komen.

Beste antwoord door Maja van KPN

Welkom op de community ​@Denzel93, hoewel de aanleiding minder leuk is. Wat ontzetten zuur dat het toestel toch niet snel bezorgd kon worden 😑

Ik vermoed dat er nog maar 1 toestel op voorraad was op het moment van het plaatsen van de bestelling, en dat iemand anders vlak voor jou hetzelfde toestel heeft besteld. Heel jammer zo. We zijn inmiddels een aantal dagen verder en ik hoop dat je het toestel alsnog ontvangen hebt nu, óf dat je na het annuleren en opnieuw bestellen, nu aan het wachten bent op een toestel in een andere kleur!

3 reacties

• December 22, 2025

Ik denk dat je beter de bestelling kunt annuleren. En gewoon de gewenste kleur kunt bestellen.

Vervolgens moet je gewoon afwachten. Je krijgt per mail informatie over de leverdatum. Daar zal je het mee moeten doen.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • December 22, 2025

Welkom ​@Denzel93!

Dit is een forum waar klanten elkaar helpen. Wij en de moderatoren kunnen hier niet aan uw wensen voldoen.

Ik ben het met Marlon eens dat annuleren de beste optie is als de kleur u niet bevalt.

U kunt de order annuleren en de gewenste kleur bestellen door de klantenservice te bellen of terug te laten bellen.

Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten
  • Voor storingen is KPN 24/7 bereikbaar

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 25, 2025

Welkom op de community ​@Denzel93, hoewel de aanleiding minder leuk is. Wat ontzetten zuur dat het toestel toch niet snel bezorgd kon worden 😑

Ik vermoed dat er nog maar 1 toestel op voorraad was op het moment van het plaatsen van de bestelling, en dat iemand anders vlak voor jou hetzelfde toestel heeft besteld. Heel jammer zo. We zijn inmiddels een aantal dagen verder en ik hoop dat je het toestel alsnog ontvangen hebt nu, óf dat je na het annuleren en opnieuw bestellen, nu aan het wachten bent op een toestel in een andere kleur!