Skip to main content
Beantwoord

Wanneer wordt mijn Samsung Galaxy S25 5G geleverd?

• March 2, 2026
  • 2 reacties
  • 6 keer bekeken

Graag ontvang ik een indicatie van wanneer de op 27 februari bestelde telefoon geleverd word. Het gaat om de Galaxy S25 5G eSIM 256GB Blueblack

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Roonald88 

Welkom op de community van KPN.

De door jouw bestelde Samsung Galaxy S25 (5G) - 256 GB geheugen in de kleur BlueBlack, is vanaf 6 maart 2026 weer op voorraad bij KPN.
Let wel, dit is een verwachte leverdatum die in de meeste gevallen wel juist is.

Ik verwacht dat je hem in de week van 9 maart 2026 in ontvangst kunt nemen, en met een heleboel geluk misschien al aankomende zaterdag 7 maart 2026 (maar dat is géén garantie).

Dus hou je mailbox vanaf 6 maart 2026 dus goed in de gaten, want zodra je Samsung onderweg naar je is krijg je daarvan de bevestiging en track en trace.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Roonald88 

Welkom op de community van KPN.

De door jouw bestelde Samsung Galaxy S25 (5G) - 256 GB geheugen in de kleur BlueBlack, is vanaf 6 maart 2026 weer op voorraad bij KPN.
Let wel, dit is een verwachte leverdatum die in de meeste gevallen wel juist is.

Ik verwacht dat je hem in de week van 9 maart 2026 in ontvangst kunt nemen, en met een heleboel geluk misschien al aankomende zaterdag 7 maart 2026 (maar dat is géén garantie).

Dus hou je mailbox vanaf 6 maart 2026 dus goed in de gaten, want zodra je Samsung onderweg naar je is krijg je daarvan de bevestiging en track en trace.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi ​@Roonald88, welkom allereerst bij onze community en goed dat je deze vraag hier stelt. 

Dank aan Michel voor de duidelijke uitleg. Nog een kleine toevoeging: deze informatie staat op de pagina van de S25: Samsung Galaxy S25 256 GB - Blueblack met abonnement afsluiten. 😊