Skip to main content
Beantwoord

wanneer wordt mijn sim abbo actief?

  • June 20, 2020
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Pietjeprul
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Ik heb de overstapservice aangevraagd van lebara naar simonly kpn en wil weten wanneer ik mijn kpn kan gebruiken.

Mijn lebara tegoed is op dus ik kan nu helemaal niet meer bellen.

 

Mvg dennis.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Dennis. 

Op basis van je gegevens zie ik dat de overstap goed is gekeurd op 30 juni. Vanaf die datum zul je dus kunnen bellen en internetten via ons. Ik heb het nu over het nummer eindigend op 393. 

Nog even geduld dus. :relaxed:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 26, 2020

Hi Dennis. 

Op basis van je gegevens zie ik dat de overstap goed is gekeurd op 30 juni. Vanaf die datum zul je dus kunnen bellen en internetten via ons. Ik heb het nu over het nummer eindigend op 393. 

Nog even geduld dus. :relaxed:


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • August 2, 2020

@Pietjeprul, alles naar wens verlopen?