Skip to main content

Ik wacht al van begin februari op mijn bestelling, een iPhone XS 64 silver, tot 14 dagen geleden nog wekelijks de mail dat deze in bestelling is en binnenkort leverbaar is, niet dus! Heb een klacht ingediend ook hiervan hoor je niets over.  Stuur je een (privé) bericht naar een medewerkster KPN via deze website  en verwijst mij terug naar de website om een melding te maken. Heb 4 nummers KPN voor mijn gezin, bel Nu met een iPhone die stuk is glas breuk) van mijn zoon omdat hij die van mij heeft overgenomen gedacht och doe maar want morgen heb ik een ander (was mij ook beloofd) helaas. Natuurlijk is Corona  (vreselijke ziekte) erin geslopen en boel vertraagd, ik blijf een klant en men heeft wel de tijd om mij van alle reclames over glasvezel te voorzien want deze kabel heb ik nu sinds 2 weken In huis.  Dus erg lastig om te begrijpen dat het ene niet wil lukken, en voor het andere de glasvezel wel lukt klantenservice KPN, en een officiële klacht uit de wind wordt geslagen, dit met een ISO certificering. 
 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @Volgdeskodarijder, welkom op het forum! Dat is nogal appels en peren met elkaar vergelijken. Wat betreft de iPhone (en sommige andere toestellen) die worden in het buitenland gemaakt en wat wij daarin doen is toestellen bestellen en wachten tot ze er zijn, Dat laatste duurt nu langer in verband met Corona. Wij kunnen ook alleen maar wachten en verder hierin pas iets doen als we ook daadwerkelijk toestellen binnen hebben. Dat staat los van, bijvoorbeeld, de afdeling die over marketing gaat en (o.a.) glasvezel reclames doet.

 

Desalniettemin begrijp ik zeker dat je graag wat meer duidelijkheid zou willen. Onze huidige verwachting is dat we eind april nieuwe voorraad van de iPhone XS 64GB (alle kleuren) binnen krijgen. Alleen, het is dan niet te zeggen of jouw toestel daar ook bij zit. We weten namelijk niet van te voren hoeveel toestellen we binnenkrijgen. Als jouw toestel erbij zit, krijg je eind van de maand een mail met bevestiging en track & trace. 

 

Een klacht indienen hierover heeft geen zin, daar wordt het niet anders van. Maar, in het algemeen: als je een klacht indient krijg je binnen 5 werkdagen een reactie. Dat gebeurt telefonisch. Hier op het forum nemen we ongevraagde privéberichten niet in behandeling. Het punt van het forum is juist dat mensen openbaar hun vragen stellen zodat men elkaar kan helpen, en dat ook meelezende klanten geholpen kunnen worden door gegeven antwoorden.

 


Beste Erik, Lees ik dit goed, ben jij KPN die reageert ? 


Dat klopt, ik ben een van de forum moderators hier, wij zijn werkzaam voor KPN.


Beste Erik, Vandaag de mail ontvangen en ja eindelijk goed nieuws dit keer, morgen wordt de XS geleverd. Natuurlijk is dit fijn, jammer de manier hoe ! Gister nog een aardige mevrouw gesproken bij KPN, ook zij kon mij niet helpen of misschien toch. Morgen zien📱  of het waar is 🙏


Goed om te horen dat je toestel inmiddels, als het goed is, bezorgd is :)

 

Maar, zoals ik ook al aangaf, als een toestel niet op voorraad is weten wij ook niet precies wanneer deze weer beschikbaar zijn. Meer dan ruwe periodes aangeven, zoals in dit geval ‘eind april’ kunnen we dan ook niet. En dan is het in dit geval ook nog weer sneller gelukt dan de verwachting was :)