Skip to main content

Beste,

 

Ik heb afgelopen zondag een nieuw abonnement afgesloten bij jullie met aanvraag voor nummerbehoud.

Gisteren is mijn oude abonnement bij Tele 2 afgekocht en de aanvraag voor nummerbehoud aan jullie doorgegeven.

Echter is mijn abonnement bij tele2 ook direct stopgezet, waardoor ik niet meer bereikbaar ben en dus ook niet kan bellen naar de klantenservice.

Ik vroeg me af wanneer ik kan verwachten dat het nummerbehoud is overgezet?

Mijn ordernummer is: ********

Met vriendelijke groet, 

Lauren Knol-Calus

 

Admin: ordernummer verborgen

Hoi @Laura Knol - Calus, welkom bij ons op het forum. Dat het oude abonnement meteen is beëindigd maakt dat heel vervelend natuurlijk! Als er een aanvraag is met nummerbehoud wordt er over het algemeen een maand opzegtermijn aangehouden, zowel voor het overzetten van het nummer als het beëindigen van het oude abonnement. Dat is in dit geval anders gelopen dus. Het snelste is wel om ons te bellen, met dit nummer lukt dat niet maar met een ander toestel kan dat natuurlijk nog wel. We zijn bereikbaar op 0800-0402.

Mocht dat niet lukken, dan kunnen we hier ook met je meekijken, maar dan kan het wat langer duren. Om met je mee te denken hebben we wel meer informatie nodig, in dat geval kan je je forumprofiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) invullen en hieronder een seintje geven als je dat hebt gedaan.


Beste,

 

Bellen naar de klantenservice zal mij voorlopig niet lukken, omdat wij geen huistelefoon hebben en er niemand in huis is met een andere telefoon.

Ik heb mijn forumprofiel aangevuld. Ik hoop dat u hiermee voldoende informatie heeft.

 

Met vriendelijke groet,

Laura Knol-Calus


Dank je Laura! Ik heb even gekeken en de nummerportering was bij ons afgewezen omdat je inderdaad nog binnen contract zat. Ik heb nu het verzoek opnieuw ingediend maar normaal gesproken moet daar nog wel een actief abonnement voor zijn. Heb je al wel een simkaart van KPN in huis? 


Hoi,

 

Ik heb inderdaad al een simkaart ontvangen.

Ik zal het 06 nummer anders ook toevoegen in mijn forumprofiel. Bij de opmerkingen.

 

Met vriendelijke groet, 

Laura


Dank je Laura. Ik zie dat nummer actief staan dus er is in de basis een abonnement aanwezig. Het is nu dan even afwachten of de aanvraag voor de portering door Tele2 goed gekeurd gaat worden. 


Beste,

 

Vanuit Tele 2 is de goedkeuring gisteren uitgezet, dat hebben ze mij gisteren laten weten.

 

Voor de duidelijkheid. Ik wil graag het nummer dat eindigt op 512 behouden.

 

Het andere 06 nummer kan ik trouwens ook niet gebruiken om te bellen, want dit is ook geblokkeerd bij jullie.

 

Met vriendelijke groet, 

Laura Knol-Calus