Skip to main content
Beantwoord

Warum ben ik nog niet aangesloten; ofwel ik betaald heb?

  • February 19, 2020
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

Ik heb te late betalingen betaald alleen 6 Februari is nog open...maar dat is geen ramp.Ik wou dat KPN net zo snel reageerde met aansluiten dan dat ze met afsluiten zijn!

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @FPCM. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van jouw aansluiting. Wanneer heb je het openstaande bedrag overgemaakt en op welke manier? Je kan het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice 0800 0402. Zij kunnen dit voor jou nakijken of navragen bij de afdeling Collections. Laat je ons weten hoe het afloopt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 19, 2020

Hoi @FPCM 
Betalingen dienen nu eenmaal op tijd te worden gedaan.
Als je eens uitstel wilt van betaling dan moet je dat voor die tijd aanvragen via 0800 0402 en vragen naar afdeling Collections.
Als je dat niet doet dan riskeer je afsluiting.

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 19, 2020

Grappig heb ik gedaan...maar blijkbaar weet de een niet wat de andere doet.Ik heb afgelopen week al betaald.Ik ga als ik weer aangesloten wordt de aanbieder wisselen!


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 19, 2020

Hoi @FPCM. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van jouw aansluiting. Wanneer heb je het openstaande bedrag overgemaakt en op welke manier? Je kan het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice 0800 0402. Zij kunnen dit voor jou nakijken of navragen bij de afdeling Collections. Laat je ons weten hoe het afloopt.