Skip to main content
Antwoord

Was één van de eerste bestellers van de iPhone 17 Pro Max. Krijg ik 'm dan ook als eerste?

• September 16, 2025
  • 10 reacties
  • 337 keer bekeken

Robinmetz
Nieuwkomer

Jsjssjsneeenennee

Beste antwoord door Arjan van KPN

Wanneer wordt mijn iPhone geleverd?
De veelgestelde vraag op dit moment! Daarom hebben we een speciale pagina gemaakt waar je zelf de verwachte leverdatum van jouw iPhone 17 kunt checken:

Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone

Let op: dit is een schatting. De daadwerkelijke leverdatum kan verschillen, afhankelijk van voorraad, levering vanuit Apple en het moment van je bestelling.

10 reacties

• September 16, 2025

Op deze vraag gaat niemand je een antwoord geven. 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 16, 2025

🤞🏼

Robinmetz
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 16, 2025

Op deze vraag gaat niemand je een antwoord geven. 

nja zo te zien heb je toch een antwoord gegeven waarvoor dank , en laten we niet doen alsof niemand het weet alleen ze willen het gewoon net zo geheim houden als het coca cola recept meer transparantie zou niet gek zijn zo weet niemand waar ze op kunnen rekenen  

Robinmetz
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 16, 2025

🤞🏼

Heb ik vrij weinig aan maar bedankt voor je bijdrage 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • September 16, 2025

Enkel het systeem weet of jij de 1e, de 100e of 1000e bent met bestellen. Daar komt gelukkig weinig menselijks meer bij kijken. Dus al zou je kunnen weten wat KPN allemaal geleverd krijgt dan nog kan je er helemaal niks mee. En uiteraard is deze informatie gewoon een bedrijfsgeheim en wordt dit niet naar buiten gecommuniceerd. 

• September 16, 2025

ja zo te zien heb je toch een antwoord gegeven 

Ik heb geen antwoord gegeven. Ik heb een reactie gegeven. 

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • September 17, 2025

Hoe weet je dat je één van de eerste was ?

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 17, 2025

Hoe weet je dat je één van de eerste was ?

Ach….. één van de eerste is immers ook erg rekbaar.😎😋

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Robinmetz, Welkom op de community! Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over de nieuwe iPhone! Mag ik vragen welke kleur je hebt besteld? Altijd leuk om te horen welke uitvoering en kleur echte Apple-fans kiezen.

Of je hem als eerste krijgt, dat kan ik helaas niet nakijken. Wel kan ik je vertellen dat we ons best doen om alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren, op volgorde van binnenkomst en beschikbaarheid. Zodra jouw toestel onderweg is, krijg je vanzelf bericht.

Hopelijk heb je ‘m snel in handen en kun je ons laten weten hoe hij bevalt!🍏

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 19, 2025

Wanneer wordt mijn iPhone geleverd?
De veelgestelde vraag op dit moment! Daarom hebben we een speciale pagina gemaakt waar je zelf de verwachte leverdatum van jouw iPhone 17 kunt checken:

Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone

Let op: dit is een schatting. De daadwerkelijke leverdatum kan verschillen, afhankelijk van voorraad, levering vanuit Apple en het moment van je bestelling.