Skip to main content
Antwoord

Wat als de levering van een nieuw toestel de deadline voor de Recommerce bonus overschrijdt?

• October 18, 2025
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goeiemorgen,

hoe zit het met de deal die je naakt met Recommerce voor inruil van je oude toestel?

de deadline komt nu erg dichtbij en wat als mijn nieuwe toestel later binnen komt en ik de deadline niet haal?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@John Kooijman. Welkom op de KPN Community! Daar heb ik wel nieuws over wat precies de regels zijn voor het inleveren van je oude toestel, namelijk dat de twee weken inlevertermijn pas ingaat vanaf het moment dat je nieuwe toestel hebt ontvangen. Als het dus wat langer duurt voordat je je nieuwe iPhone binnen hebt, is er geen man over boord of hoef je je niet extreem te haasten. Dat komt helemaal goed dan. 

Heb je al wat gehoord over de levering van je toestel? 

3 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 20, 2025

Hoi ​@John Kooijman. Welkom op de KPN Community! Daar heb ik wel nieuws over wat precies de regels zijn voor het inleveren van je oude toestel, namelijk dat de twee weken inlevertermijn pas ingaat vanaf het moment dat je nieuwe toestel hebt ontvangen. Als het dus wat langer duurt voordat je je nieuwe iPhone binnen hebt, is er geen man over boord of hoef je je niet extreem te haasten. Dat komt helemaal goed dan. 

Heb je al wat gehoord over de levering van je toestel? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 21, 2025

Natuurlijk heb ik nog niets gehoord v.w.b. de levering van mijn nieuwe toestel…

hopelijk hoor ik deze week iets, zou wel lekker zijn…

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Dat hoop ik ook!