Skip to main content
Antwoord

Wat als ik mijn nieuwe iPhone niet heb ontvangen voor ik oude moet inleveren?

• October 15, 2025
  • 4 reacties
  • 54 keer bekeken

Hey, ik heb mijn iphone 17 pro max deep blue, op 23 September besteld. Nu weet ik dat het een tijd kan duren voordat ik deze kan ontvangen. Echter heb ik wel een inruil service waarbij ik mijn huidige iphone voor 9 nov moet opsturen. Wat zijn de opties als ik voor 9 november mijn nieuwe Iphone nog niet heb mogen ontvangen? 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door Denise van KPN

Een hele terechte vraag, ​@Cj25! Je wilt natuurlijk niet zonder toestel komen te zitten.

Het klopt wat ​@Lrz96 zegt: Vanaf het moment dat jouw nieuwe toestel binnen is, heb je 14 dagen om het oude toestel in te leveren. Dit geldt ook als de levering van het nieuwe toestel vertraagd is.

Voor andere vragen kan je contact opnemen met Recommerce. Dat kan door het formulier op hun website in te vullen: Een aanvraag indienen – Trade-in Recommerce.

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • October 16, 2025

@Cj25 Dat moet geen probleem opleveren aangezien inruilen pas ingaat bij ontvangst van je nieuwe toestel. Na ontvangst van je toestel verwachten die je inruil binnen 2 weken als ik dit correct zeg.

Dus kort gezegd zolang het toestel nog niet ontvangen is loopt je inruilperiode ook niet.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 16, 2025

@Cj25 Dat moet geen probleem opleveren aangezien inruilen pas ingaat bij ontvangst van je nieuwe toestel. Na ontvangst van je toestel verwachten die je inruil binnen 2 weken als ik dit correct zeg.

Dus kort gezegd zolang het toestel nog niet ontvangen is loopt je inruilperiode ook niet.

Hmm, in de mail staat wel echt voor 9 november versturen. Hier onder het stukje wat in de mail staat

“Na je bestelling ontvang je van Recommerce een bevestiging per e-mail, met instructies, een verkoopdocument en een verzendlabel. Verpak je oude toestel zorgvuldig samen met het verkoopdocument en verstuur het gratis via PostNL. Zorg dat je toestel uiterlijk 9 novemer 2025 bij Recommerce binnen is.”

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 23, 2025

Een hele terechte vraag, ​@Cj25! Je wilt natuurlijk niet zonder toestel komen te zitten.

Het klopt wat ​@Lrz96 zegt: Vanaf het moment dat jouw nieuwe toestel binnen is, heb je 14 dagen om het oude toestel in te leveren. Dit geldt ook als de levering van het nieuwe toestel vertraagd is.

Voor andere vragen kan je contact opnemen met Recommerce. Dat kan door het formulier op hun website in te vullen: Een aanvraag indienen – Trade-in Recommerce.

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • October 29, 2025

@Cj25  ​@Denise van KPN 

Hey,

Ik wil even een update toevoegen, mijn bestelling is net op voorraad gekomen,  hoop dus dat die van jou ook wel onderweg is! 

Blijft altijd irritant om langer te wachten dan verwacht, maar hopelijk heb je toch snel je telefoon binnen of dat je ook bij deze ronde zit. 

Groetjes