Skip to main content

Ik ga binnenkort mijn abo verlengen ivm korting op telefoon.

 

Dat wordt dan een hussel abo..

Normaal gesproken zou een 15 GB abo voldoende zijn.  Ik ga dan €22,50 incl. onb. bellen betalen incl. korting

Maar rond vakanties ( als we weer kunnen)  wil ik dat kunnen verhogen.

Wat ga ik dan (tijdelijk) betalen voor 25GB of onbeperkt internet abo. incl. Comleet korting.

 

Daarnaast nog een vraagje, kan ik het abonnement van mij zoon nog omzetten naar kids sim. Hij heeft nu een 0GB abonnement en mijn zoon is 11.

Hallo @MH71 ,

Je kunt het abonnement van jouw zoon omzetten nadat de afgesproken contracttermijn is afgelopen. 

De Kids Sim is een kinderabonnement voor kinderen van wie de ouders al klant zijn bij KPN Mobiel. Dus heb jij een Sim Only abonnement of abonnement met telefoon van KPN? Dan kun je de Kids Sim gewoon bestellen.

 

Wat betreft de prijzen van KPN Hussel: 

Je kunt maandelijks jouw bundel naar boven of naar beneden aanpassen. De wijziging gaat dan in per de eerste dag van de volgende maand. Hier zie je de huidige prijzen staan :

https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only/


Hoi @MH71, leuk dat je de KPN Community hebt gevonden, welkom! :) 

Klopt wat Noordzee aangeeft: Met kpn Hussel heb je alle vrijheid, zo kun je elke maand jouw bundel naar boven of naar beneden aanpassen. De wijziging gaat op de eerste dag van de volgende maand in :) 

Kids Sim
Is jouw kind toe aan zijn/haar eerste mobiele abonnement? Dan is er Kids Sim! Een Sim Only abonnement speciaal voor kinderen. Met 1 GB internet en onbeperkt bellen & sms’en. Voor een vaste lage prijs zonder onverwachte extra kosten. Het is helaas niet mogelijk om een bestaand mobiel abonnement te verlengen.

Je kan Kids Sim alleen bestellen als je al een KPN Mobiel abonnement (Sim Only of een abonnement met toestel) hebt. Je kan Kids Sim niet i.c.m een nieuwe telefoon bestellen.


Hussel korting gaat dus ook aangepast worden (€7,50) als de bundel hoger wordt.

Mooi!


Reageer