Skip to main content
Beantwoord

Wat gebeurt er aan het eind van mijn Sim Only abonnement?

• March 1, 2021
  • 3 reacties
  • 90 keer bekeken

Wat gebeurt er aan het eind van mijn abonnement?

Sim-only.

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @Mariavanaf,

Je hebt bij ons een abonnement afgesloten met een bepaalde contractduur, als dit contract voorbij is blijft je abonnement gewoon doorlopen met dezelfde voorwaarden. Je houdt dus exact hetzelfde abonnement met exact dezelfde kosten, tenzij je er voor kiest om te verlengen en daardoor weer een ander contract aan te gaan.

Zo lang jij niets verandert, verandert er dus ook niks aan je abonnement :blush:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 2, 2021

Hi @Mariavanaf,

Je hebt bij ons een abonnement afgesloten met een bepaalde contractduur, als dit contract voorbij is blijft je abonnement gewoon doorlopen met dezelfde voorwaarden. Je houdt dus exact hetzelfde abonnement met exact dezelfde kosten, tenzij je er voor kiest om te verlengen en daardoor weer een ander contract aan te gaan.

Zo lang jij niets verandert, verandert er dus ook niks aan je abonnement :blush:

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 2, 2021

Ok bedankt voor deze informatie.  Verlengen met precies dezelfde MB's/minuten (voor 3 personen) kost 25% meer dus dat ga ik zeker niet doen.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Als het nu goed bevalt, lekker zo laten inderdaad :wink: