Skip to main content
Beantwoord

wat gebeurt er als ik mijn sim only niet verleng ?

  • March 24, 2020
  • 4 reacties
  • 117 keer bekeken

Wat gebeurt er als ik mijn oude telfort sim only abbo van 17.85 niet verleng ? Word ik dan afgesloten door kpn ? Mvg fabian

Beste antwoord door Anonymous

Duidelijk ! Ook met dezelfde voorwaarden ? Dus dat ik de mb’s en minuten die ik overhou mee gaan naar de volgende maand ? Groeten fabian 

Als je niets wijzigt blijft alles zoals het nu is.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 24, 2020

Nee. Dat blijft gewoon doorlopen.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Feentrans welkom op het forum!
​​​​​​Zoals @Nick83 noemt blijft dit abonnement inderdaad gewoon doorlopen met een opzegtermijn van een maand!
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 27, 2020

Duidelijk ! Ook met dezelfde voorwaarden ? Dus dat ik de mb’s en minuten die ik overhou mee gaan naar de volgende maand ? Groeten fabian 


  • Antwoord
  • March 27, 2020

Duidelijk ! Ook met dezelfde voorwaarden ? Dus dat ik de mb’s en minuten die ik overhou mee gaan naar de volgende maand ? Groeten fabian 

Als je niets wijzigt blijft alles zoals het nu is.

Â