Skip to main content
Vraag

Wat is de levertijd van mijn iPhone 16 Pro?

• January 9, 2025
  • 4 reacties
  • 108 keer bekeken

Weet iemand wat de levertijd is van de iPhone 16 pro?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 9, 2025

Weet iemand wat de levertijd van de iPhone 16 pro is? Er staat leverbaar vanaf 4 januari dus wanneer kan ik hem dan verwachten?

Admin: topics samengevoegd

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Djonikosse 

Welkom op de community van KPN.

Welke iPhone 16 Pro heb je besteld bij KPN als ik vragen mag.
Ik bedoel hiermee welke kleur heb je besteld? en met hoeveel geheugencapaciteit?

Laat dat nog even weten, want je geeft nu onvoldoende informatie om dit te kunnen checken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 9, 2025

De iPhone 16 pro in de kleur desert 128 gb 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Djonikosse 

De iPhone 16 Pro in de kleur Desert Titanium zou vanaf 4 januari 2025 weer leverbaar moeten zijn, maar let wel het gaat hier om een verwachte leverdatum.
KPN is namelijk afhankelijk wanneer deze iPhone weer binnenkomt, en ook hoeveel ze van deze kleur binnen krijgen met 128 GB aan geheugencapaciteit.

De kleur Desert Titanium is een populaire kleur bij de nieuwste iPhone, dus er is ook veel vraag naar.
Daarnaast worden bestellingen op volgorde van binnenkomst afgehandeld, dus hoeveel mede klanten voor jouw staan te wachten kan ik vanzelfsprekend niet zeggen.

Het is echt een kwestie van afwachten, totdat je de bevestigingsmail van KPN hebt ontvangen, waarin wordt vermeld dat je bestelling onderweg naar je is, met daarbij een track en trace.

Â