Skip to main content

Wat is de status van mijn bestelling

  • January 5, 2021
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Hallo,

ik heb afgelopen zaterdag een bestelling gedaan van iPhone 11 256 gig. Er is geld van de rekening afgeschreven maar ik zie 3 dagen verder nog steeds geen bestelling / orderstatus staan. Ik had graag zsm een bericht hierover.

mvrgr M Kuijsten

Ā 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Loes_
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud Moderator
  • January 12, 2021

Hoi @Miranda15,Ā 

Ā 

welkom op het Forum. Balen dat je het zo lang duurde voordat je een bevestiging van je bestelling kreeg. Ik hoop inmiddels dat je deze wel hebt ontvangen?Ā Wacht je berichtje even af :).