Skip to main content
Beantwoord

Wat is de status van mijn reparatie?

• February 17, 2025
  • 2 reacties
  • 78 keer bekeken

Al sinds 10-12-24 is mijn telefoon aangekomen bij Reconext. Sinds 10-01-25 in reparatie. Tot heden niks gehoord. Ik heb zelf al een paar keer contact opgenomen, maar krijg alleen te horen dat ik geduld moet hebben. Hebben meerdere mensen ervaring met zo een lange wachttijd? 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@darylgs, welkom op onze community! Inhoudelijk kan ik hier helaas ook weinig over kwijt. Daarvoor zul je echt bij Reconext moeten zijn. Dit is wel érg lang voor een reparatie, kunnen ze je ook vertellen waarom het zo lang duurt of wat er precies moet gebeuren?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 20, 2025

Hoi ​@darylgs, welkom op onze community! Inhoudelijk kan ik hier helaas ook weinig over kwijt. Daarvoor zul je echt bij Reconext moeten zijn. Dit is wel érg lang voor een reparatie, kunnen ze je ook vertellen waarom het zo lang duurt of wat er precies moet gebeuren?

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 5, 2025

Hoi Thomas,

Nee ze konden mij verder niks vertellen. Na een aantal keren gebeld te hebben, heb ik een e-mailadres gevonden. Ik heb hiernaar toe gemaild. Gek genoeg kreeg ik de volgende dag een standaard mail, met de mededeling dat mijn telefoon is gerepareerd en dezelfde dag nog werd verstuurd. Dag erna heb ik mijn telefoon ontvangen. Fijn dat na het mailtje alles snel werd geregeld, maar de weg ernaartoe duurde enorm lang. 

Voor degene die geen reactie krijgen van Reconext, raad ik aan te mailen naar prijsopgave@reconext.com