Skip to main content

Wat is de verwachte levertijd voor mijn iphone 18 pro max?

• October 1, 2026
  • 3 reacties
  • 113 keer bekeken

Onlangs heb ik de Iphone 18 pro max besteld (26 september). Tegelijkertijd heeft iemand die ik ken bij Odido dezelfde besteld. Diegene ziet daarbij netjes 3-4 weken en dat de telefoon is besteld. Bij mij zie ik enkel dat hij helaas niet op voorraad is en dat ik wel een sms ontvang. Weet iemand uit vorige ervaringen of je tussendoor nog berichtgeving krijgt. Ik lees van wel, maar meer dan 4-6 weken, weet ik niet. Dit zie je overigens ook alleen op een andere pagina en niet bij je bestelling. 

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Tieman19 

Welkom op de community van KPN.

Voor de meeste kleuren en geheugencapaciteiten, is er momenteel een verwachte levertijd van 3 tot 4 weken voor de iPhone 18 Pro Max bij KPN.

Tot het moment dat er weer nieuwe voorraad is geleverd door Apple aan KPN hoor je niets, maar kun je wel zelf de laatste status opvragen via (klik op de link): Status van mijn mobiele bestelling

Log in met de inloggegevens van Mijn KPN, en je ziet de meest actuele status van je bestelling.

Op het moment dat de door jouw bestelde iPhone 18 Pro Max naar je wordt opgestuurd, ontvang je daarvan weer een mail en een track en trace code, of een link voor het maken van een bezorg afspraak bij AMP koeriersdienst.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Tieman19, welkom bij de community! 😊

Ik snap goed dat je graag wilt weten wanneer je jouw nieuwe iPhone kunt verwachten. Zoals ​@Michel.uit.Arnhem al aangeeft, is de levertijd afhankelijk van onder andere de gekozen uitvoering en de voorraad die we vanuit Apple ontvangen. Door de grote belangstelling voor de nieuwe iPhones kan de levertijd helaas wat langer zijn dan je vooraf had verwacht. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die aan ons wordt geleverd.

Zodra er meer bekend is over jouw bestelling of het toestel klaarstaat voor verzending, ontvang je daar bericht over. Tot die tijd kun je de actuele status van je bestelling online blijven volgen.

Hopelijk heb je jouw nieuwe iPhone snel in handen! 📱🙂

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 6, 2026

Hoi ​@Tieman19, welkom bij de community! 😊

Ik snap goed dat je graag wilt weten wanneer je jouw nieuwe iPhone kunt verwachten. Zoals ​@Michel.uit.Arnhem al aangeeft, is de levertijd afhankelijk van onder andere de gekozen uitvoering en de voorraad die we vanuit Apple ontvangen. Door de grote belangstelling voor de nieuwe iPhones kan de levertijd helaas wat langer zijn dan je vooraf had verwacht. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die aan ons wordt geleverd.

Zodra er meer bekend is over jouw bestelling of het toestel klaarstaat voor verzending, ontvang je daar bericht over. Tot die tijd kun je de actuele status van je bestelling online blijven volgen.

Hopelijk heb je jouw nieuwe iPhone snel in handen! 📱🙂

Bedankt voor beide reacties! Ik vroeg mij alleen nog af of die levertabel per toestel met je mee aftelt of dat je dit kan rekenen bovenop je bestelling.

Zie: na 18 september en tussen 6 oktober levering 4-5 weken. Tel je dan in mijn geval van 26 september 4-5 weken of geldt dat vanaf nu, aangezien de tabel is bijgewerkt van een eerdere 4-6 weken voorspelling.

Â