Skip to main content

Wat ik de goedkoop kinderabonnament met onbeperkt bellen/sms only sim geen internet?

 

Hallo @Cristian-George ,

Dat kan via deze pagina: 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/kinderen.htm

Kids Sim

Een veilig mobiel abonnement voor jouw kind

Kids Sim is een Sim Only abonnement speciaal voor kinderen met een vaste lage prijs! Met 1 GB internet en onbeperkt bellen & sms'en. Het aanzetten van extra bundels en extra opties (zoals Spotify) is geblokkeerd. Ook kan je kind geen 0900-nummers bellen. 

Je kunt Kids Sim alleen bestellen als je al een KPN Mobiel abonnement hebt.

 

Er zit dus 1GB bij. Wil je dat niet? : 

Dan kun je kiezen voor een gewoon abonnement met 0 GB. 
 

 

Nog geen KPN Mobiel? Of wil je een uitgebreider abonnement voor je kind?

Bij KPN kun je kiezen uit 0 GB, 3 GB, 10 GB, 20 GB of Unlimited Data. Heb je aan 150 belminuten/smsjes genoeg of hang jij liever onbeperkt aan de lijn? Kies het abonnement dat bij jou en je kind past.

https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only


Kids sim kost 12,50 euro per maand, als er ook internet thuis is. Dat is onbeperkt bellen en 1 GB data. Meer smaakjes zijn er niet voor zover ik vinden kan.


Meer smaakjes zijn er niet voor zover ik vinden kan.

Wel via andere providers. Simpel is heel kindvriendelijk. Geheel te beheren via een internetaccount. Bellen naar bepaalde nummers blokkeren bijvoorbeeld.

Uiteraard is evt. delen van je internetbundel dan niet mogelijk.


Wel een aparte keuze om het kind geen internet te gunnen. Internet is juist heel goed om te hebben. Toen ik opgroeide had ik ook internet en dat heeft me ontzettend veel geleerd. Wat je maar wilt weten zo gegoogled..


Hoezo moet een kind internet, ik ben internetloos opgevoed, ik speelde buiten met andere kinderen, fietste door het bos, ging heel vaak naar een museum,:drooling_face: ja op twaalfjarige leeftijd al, het vliegtuig museum in Soesterberg.:hugging:

En als je iets wil leren is het wel buiten, omgaan met anderen, hoe de natuur in elkaar steekt en je krijgt nog de nodige beweging ook.


Hoezo moet een kind internet, ik ben internetloos opgevoed, ik speelde buiten met andere kinderen, fietste door het bos, ging heel vaak naar een museum,:drooling_face: ja op twaalfjarige leeftijd al, het vliegtuig museum in Soesterberg.:hugging:

En als je iets wil leren is het wel buiten, omgaan met anderen, hoe de natuur in elkaar steekt en je krijgt nog de nodige beweging ook.

Het was natuurlijk ook een andere, internetloze, tijd. Tegenwoordig is feitelijk alles met elkaar verbonden wat internet betreft. Het is ook leerzaam omdat tegenwoordig bijna alles via het internet gaat, the world at your fingertips en scholen er ook veel gebruik van maken. Daar hoef je niet zonder laptop/Chromebook aan te komen…scheelt wel een hoop zware boeken meeslepen ;-)

En uiteraard is het ieders eigen keuze.
Het een sluit het ander niet uit, natuurlijk ;-) 


Wel een aparte keuze om het kind geen internet te gunnen. 

Veel ouders hebben zelf een unlimitid abonnement en delen dan data naar hun kinderen. Op zo'n manier kun je ze lekker makkelijk kort houden. Je kunt ze als een slaafje alles laten doen onder het mom van "anders krijg je geen data". En voor heel veel kids is er niets anders in het leven zo belangrijk als data. Verschrikkelijk slechte manier van opvoeden als je het mij vraagt, maar zo werkt dat tegenwoordig krijg ik het idee.


Je zal maar in een wereld waar alles is verbonden met elkaar je kind internetloos opvoeden.  Juist door internettoegang ontstaan er eindeloze mogelijkheden.

Het is 2021 niet 1940..


Je zal maar in een wereld waar alles is verbonden met elkaar je kind internetloos opvoeden.  Juist door internettoegang ontstaan er eindeloze mogelijkheden.

Het is 2021 niet 1940..

Geef ze daarom gewoon een abonnement met data.

Ik wil wel even nog opmerken dat er zonder 4G ook nog zat andere mogelijkheidheden zijn om van van internet gebruik te maken.


Je zal maar in een wereld waar alles is verbonden met elkaar je kind internetloos opvoeden.  Juist door internettoegang ontstaan er eindeloze mogelijkheden.

Het is 2021 niet 1940..

Geef ze daarom gewoon een abonnement met data.

Ik wil wel even nog opmerken dat er zonder 4G ook nog zat andere mogelijkheidheden zijn om van van internet gebruik te maken.

Ja geef dat kind data!🙂


De vraagsteller had een vrij normale simpele vraag en een aantal forumleden hier weten het voor elkaar te krijgen om met eigen oordelen te komen die geen antwoord op de vraag zijn en niets toevoegen. 

Hou het bij een normaal antwoord op de vraag en maak er geen discussie van omdat je toevallig een andere mening hebt. Het KPN forum is geen Facebook…

@Cristian-George KPN heeft maar 1 abonnement voor kinderen en dat is inderdaad met 1 Gb internet en kan alleen als jij als volwassene al KPN klant bent.

Enige andere optie bij KPN is een gewone sim only zonder internet. Prijzen daarvoor kan je het beste zelf even checken op: https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only

Dan kan je zelf zien hoe duur het wordt met de verschillende opties van contractsduur etc..


De vraagsteller had een vrij normale simpele vraag en een aantal forumleden hier weten het voor elkaar te krijgen om met eigen oordelen te komen die geen antwoord op de vraag zijn en niets toevoegen. 

Hou het bij een normaal antwoord op de vraag en maak er geen discussie van omdat je toevallig een andere mening hebt. Het KPN forum is geen Facebook…

@Cristian-George KPN heeft maar 1 abonnement voor kinderen en dat is inderdaad met 1 Gb internet en kan alleen als jij als volwassene al KPN klant bent.

Enige andere optie bij KPN is een gewone sim only zonder internet. Prijzen daarvoor kan je het beste zelf even checken op: https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only

Dan kan je zelf zien hoe duur het wordt met de verschillende opties van contractsduur etc..

Het zou je sieren om zelf als KPN medewerker misschien niet zo hoog van de toren te blazen tegen KPN klanten op een openbaar forum. 


De vraagsteller had een vrij normale simpele vraag en een aantal forumleden hier weten het voor elkaar te krijgen om met eigen oordelen te komen die geen antwoord op de vraag zijn en niets toevoegen. 

Hou het bij een normaal antwoord op de vraag en maak er geen discussie van omdat je toevallig een andere mening hebt. Het KPN forum is geen Facebook…

 

@Ward_ 

Is er iets mis met mijn reactie ? Lijkt me niet toch? 


Enige andere optie bij KPN is een gewone sim only zonder internet.

Ik had dat al na zitten kijken. Volgens mij is een normaal sim only abonnement zonder data en onbeperkt bellen net zo duur als een kids sim met 1 GB data. Onder de € 12,50 heeft KPN niets. Er kan nog 1 euro vanaf als je kiest voor 150 belminuten, maar volgens mij is het dan echt wel klaar.


Hi @Cristian-George, welkom hier. 

Hallo @Cristian-George ,

Dat kan via deze pagina: 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/kinderen.htm

Kids Sim

Een veilig mobiel abonnement voor jouw kind

Kids Sim is een Sim Only abonnement speciaal voor kinderen met een vaste lage prijs! Met 1 GB internet en onbeperkt bellen & sms'en. Het aanzetten van extra bundels en extra opties (zoals Spotify) is geblokkeerd. Ook kan je kind geen 0900-nummers bellen. 

Je kunt Kids Sim alleen bestellen als je al een KPN Mobiel abonnement hebt.

 

Er zit dus 1GB bij. Wil je dat niet? : 

Dan kun je kiezen voor een gewoon abonnement met 0 GB. 
 

Nog geen KPN Mobiel? Of wil je een uitgebreider abonnement voor je kind?

Bij KPN kun je kiezen uit 0 GB, 3 GB, 10 GB, 20 GB of Unlimited Data. Heb je aan 150 belminuten/smsjes genoeg of hang jij liever onbeperkt aan de lijn? Kies het abonnement dat bij jou en je kind past.

https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only

Het juiste antwoord inderdaad. Nog wel belangrijk om te weten is dat de 2e optie die Noordzee aangeeft een regulier abonnement is op je eigen naam. Zonder de beperking van de kids versie. Dit betekent dus wel dat je kind 0900-nummers kan bellen mocht je deze zelf niet hebben geblokkeerd. Uiteraard is dit mogelijk, je bent echter wel zelf volledig verantwoordelijk voor het verbruik van dat abonnement. 


De vraagsteller had een vrij normale simpele vraag en een aantal forumleden hier weten het voor elkaar te krijgen om met eigen oordelen te komen die geen antwoord op de vraag zijn en niets toevoegen. 

Hou het bij een normaal antwoord op de vraag en maak er geen discussie van omdat je toevallig een andere mening hebt. Het KPN forum is geen Facebook…

 

@Ward_

Is er iets mis met mijn reactie ? Lijkt me niet toch? 

Nee hoor. Ik bedoelde mensen die ineens beginnen over wel of geen internet voor een kind.


De vraagsteller had een vrij normale simpele vraag en een aantal forumleden hier weten het voor elkaar te krijgen om met eigen oordelen te komen die geen antwoord op de vraag zijn en niets toevoegen. 

Hou het bij een normaal antwoord op de vraag en maak er geen discussie van omdat je toevallig een andere mening hebt. Het KPN forum is geen Facebook…

@Cristian-George KPN heeft maar 1 abonnement voor kinderen en dat is inderdaad met 1 Gb internet en kan alleen als jij als volwassene al KPN klant bent.

Enige andere optie bij KPN is een gewone sim only zonder internet. Prijzen daarvoor kan je het beste zelf even checken op: https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only

Dan kan je zelf zien hoe duur het wordt met de verschillende opties van contractsduur etc..

Het zou je sieren om zelf als KPN medewerker misschien niet zo hoog van de toren te blazen tegen KPN klanten op een openbaar forum. 

 

Het is niet perse een discussie, het gaat erom om de goede keuze te maken.  De meest slimme kids tegenwoordig hebben allemaal internet bij hun opgroeing.  Mijn advies is daarom ook om dat kind internet te geven. Het is een openbaar forum en iedereen mag gewoon advies geven dus niet zo boos doen Ward.