Skip to main content

mijn mobiel contract loopt 23 aug af.

mijn vraag ik betaal nu 22,76 dat is inclusief 10 euro voor het toestel vervalt de 10 euro per 23 aug en wat zijn mijn voordelen bij verlenging voor alleen sim only.

graag uitleg hoe dat werkt

met vriendelijke groet

sonja

 

 

 

Hallo @Josses008K , in MijnKPN kun je zien wat voor verlengingsmogelijkheden er zijn qua data en kosten. Ga je er bij een verlenging in jouw optiek niet op vooruit qua kosten en/of andere mogelijkheden, dan hoef je dus niet te verlengen en blijf je gewoon je abo betalen zonder de toestelkosten en gaat je abo over van een vast contract naar een contract voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand.


Hoeveel data heeft u nu bij uw abonnement?


ik heb nu een abbonnement met telefoon.

2 gig en 150 bel minuten

23 augustus loopt mijn contract af. ik hoef geen nieuwe telefoon en zou dan voor sim only kiezen in de verlenging. nu heb ik een korting zolang mijn abbonnement loopt van 7.66 euro

ik vraag mij af wanneer ik met sim only verleng gaat het bedrag van 10 euro eraf omdat ik de looptijd van 2 jaar heb gehad.  Dus de telefoon is betaald.  Bij een verlenging krijg wel 5 euro korting, maar de korting van 7.66 die nu in mijn abbonnement zit loopt dan toch ook af? of vergis ik mij.

weet iemand precies hoe het zit, voor mij erg onduidelijk.

 


Hallo @Josses008K , je abo wordt vanzelf een sim-only als je je telefoon afbetaald hebt.

Voor een snel antwoord aangaande je vragen/wensen even gratis bellen met 0800 0402, misschien kunnen ze je een leuk aanbod doen.

Je kunt ook in MijnKPN kijken naar de verlengingsaanbiedingen.

Succes.

 


ik heb nu een abbonnement met telefoon.

2 gig en 150 bel minuten

23 augustus loopt mijn contract af. ik hoef geen nieuwe telefoon en zou dan voor sim only kiezen in de verlenging. nu heb ik een korting zolang mijn abbonnement loopt van 7.66 euro

ik vraag mij af wanneer ik met sim only verleng gaat het bedrag van 10 euro eraf omdat ik de looptijd van 2 jaar heb gehad.  Dus de telefoon is betaald.  Bij een verlenging krijg wel 5 euro korting, maar de korting van 7.66 die nu in mijn abbonnement zit loopt dan toch ook af? of vergis ik mij.

weet iemand precies hoe het zit, voor mij erg onduidelijk.

 

Hallo @Josses008K ,

Bij een verlenging raak je je korting van 7,66 per maand kwijt. De kans is dus groot dat je na een verlenging meer gaat betalen voor een abonnement. 
 

Let op: Verlengen is niet verplicht. Je kunt ook gewoon jouw oude abonnement ongewijzigd  laten doorlopen inclusief de korting van 7,66. Uiteraard stopt de afbetaling van jouw toestelkosten wel gewoon. De kans is groot dat deze optie voor jou het meest voordelig is. 


Dank voor het antwoord, deze is voor mij helder en fijn uitgelegd