Skip to main content

Ik zit al een paar weekjes op dit forum en heb mijn probleem hier en daar al uitgelegd.

Net als velen hebben mijn vrouw en ik veel problemen met onze iPhone 11's en het KPN netwerk.

Omdat dit nu al langer dan een maand aan de gang is, vragen wij ons af of KPN ons een tijdelijke oplossing zou kunnen aanbieden. Zodat wij als klanten toch gebruik kunnen maken van het netwerk waar we netjes voor betalen.

Een leentelefoon bijvoorbeeld of een hele scherpe deal zodat er geswitched kan worden naar een andere, nieuwere, telefoon.

Ik heb alles al gedaan wat er in de vele topics staat beschreven. Ik weet dat er geen informatie over het probleem is dat jullie kunnen delen en en daar vraag ik ook niet naar.

Ik sta overal voor open en we (mijn vrouw en ik) zijn nog steeds klant na een maand lang met een zeer slechte verbinding te lopen hannesen. Ook ons internet thuis is gewoon aangesloten bij KPN. Het is niet dat we jullie zomaar opgeven, maar het duurt nu toch wel erg lang allemaal.

 

Hallo @Matthew83 ,

Dit issue is iets wat een paar jaar geleden veel speelde. Hier kunnen we dit niet voor jou oplossen. Dit proces loopt nu via het reparatieproces. Via die weg kan gekeken worden of jouw toestel daar onder valt, of dat het iets anders is. De juiste vervolgstappen kunnen dan gepland worden. Het reparatieproces kan je via deze weg bekijken en starten: reparatie.kpn.com.
 

Kun je niet tijdelijk een telefoon van iemand lenen? En dan daar tijdelijk jouw simkaartje instoppen….


KPN zegt dat ik daar niet voor in aanmerking kom. Ik gebruik nu inderdaad een hele, hele, oude Android telefoon. Maar dat is niet te doen. Geen NFC, oude versie van Android, brakke camera, geen AirDrop om bestanden te delen met mijn Macbook en met anderen... 

Ik verwacht toch echt wel een beetje service, naar de vraag.


Goedemiddag @Matthew83 en dank voor jouw bericht.

Het onderzoek loopt (maar volgens mij was je hiervan al wel op de hoogte!)maar ik begrijp ook dat dit een zeer onwenselijke situatie is waarvoor je zo snel mogelijk een oplossing wenst. Helaas moet ik je teleurstellen wat betreft een leentoestel, deze optie bieden we niet aan. We houden klanten die met dit probleem kampen op de hoogte via sms en daarom is het belangrijk dat er een ticket wordt aangemaakt. Wij kunnen op afstand niet bevestigen of de problemen die jij ervaart, gerelateerd zijn aan de problemen die andere klanten ervaren. Door te bellen met 0800 0402 kan er een ticket voor je worden aangemaakt zodat dit kan worden onderzocht. De reactie hier van @Noordzee is in deze situatie dan ook niet het juiste antwoord op de door jou gestelde vraag maar ik begrijp dat je dit inmiddels ook al te horen hebt gekregen van onze collega's.


@Jan van KPN bedankt voor je antwoord. Uiteraard gebeld (zowel naar KPN voor het ene abonnement als bij Simyo voor het andere abonnement). Tickets zijn bij beide partijen aangemaakt.

Ik had alleen gehoopt op een beetje coulance. Loyaliteit aan KPN wordt hiermee wel een stuk minder. Daarnaast is het een heel gedoe om van provider te switchen, aangezien we ook onze hoofdaansluiting thuis bij jullie hebben (om zo van extra korting en bundels gebruik te mogen maken). Al meer dan 10 jaar klant, dus erg verdrietig om te horen dat er geen tijdelijke oplossing kan worden samengesteld.

Maar ik zie dat er dagelijks topics worden geopend op dit forum, dus het zal jullie wel een hoop gaan kosten om dat beetje extra service te bieden. Jammer, want hoe je het wendt of keert… uiteindelijk draait het allemaal om geld en imago.


Een kleine update:

 

Vandaag gebeld met KPN voor abonnement #1. Maar die konden nog steeds niks doen. Konden niks zeggen over een mogelijke compensatie en zeggen enkel dat we moeten wachten. Ik zou een update krijgen zodra er meer informatie zou zijn…

Toen ook Simyo gebeld (abonnement #2, maar wel op het KPN netwerk). Zij konden mij wel vertellen dat er sowieso compensatie aan gaat komen en dat we waarschijnlijk in de komende dagen iets zullen gaan horen over een mogelijke (tijdelijke) oplossing. Veel vriendelijker en geruststellender. 


Reageer