Skip to main content
Beantwoord

Wat kan KPN mij bieden als ik mijn iPhone 8 wil vervangen door een nieuw toestel?

• February 2, 2026
  • 6 reacties
  • 50 keer bekeken

Mijn Iphone 8 plus is aan vervanging toe , ben al vele jaren klant! wat kan KPN mij aanbieden zonder mij op extra maandelijkse kosten te jagen.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@richard flip ,

Je kunt in iedere elektronicawinkel zelf een nieuwe telefoon kopen. Dan zet je jouw oude simkaartje over naar dat toestel en dan blijft jouw abonnement bij KPN ongewijzigd doorlopen. 

6 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 2, 2026

Hoi ​@richard flip 
De iPhone 8 is inmiddels al antiek.
Kijk gerust op deze pagina wat de KPN te bieden heeft, kom je er niet uit dan kun je
ook zelf een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je op een moment dat jou uitkomt.

Of met het gratis nummer van de KPN 0800 0402 
Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 2, 2026

Hoi huistijger, ik kan wel bellen maar ik ben niet verstaanbaar omdat mijn microfoon niet meer werkt.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 2, 2026

OK ​@richard flip dat lijkt me lastig...
Ook is de mogelijkheid om contact te maken met Instagram, Facebook, Bluesky of X.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 2, 2026

Hallo ​@richard flip ,

Je kunt in iedere elektronicawinkel zelf een nieuwe telefoon kopen. Dan zet je jouw oude simkaartje over naar dat toestel en dan blijft jouw abonnement bij KPN ongewijzigd doorlopen. 

• February 2, 2026

Je kunt gewoon via de website verlengen. Dat is de prijs die iedereen moet betalen. Dus ook jij. KPN geeft geen persoonlijke kortingen ofzo. Zeker niet bij mobiele abonnementen. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 2, 2026

Linkje bij bericht van ​@Marlon92 , ​@richard flip 

Abonnement verlengen