Skip to main content
Beantwoord

Wat kan KPN voor mij betekenen als ik besluit om wel klant te blijven?

• May 26, 2025
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Beste KPN,

Zojuist heb ik telefonisch contact gehad met één van jullie collega’s om te bespreken wat de mogelijkheden zijn rondom de verlenging van mijn mobiele abonnement. Mijn huidige abonnement loopt over 5 dagen af en ik twijfel of ik wil verlengen.

De collega gaf aan dat ze mij graag wilde helpen, maar dat er helaas niets mogelijk is, tenzij ik ook internet voor thuis afsluit. Aangezien ik momenteel tijdelijk in een woonsituatie zit waar dit niet mogelijk is, valt die optie helaas af. 

Ik ben al jarenlang tevreden klant bij KPN en waardeer jullie service enorm. Tegelijkertijd zie ik momenteel een aantal interessante aanbiedingen bij andere providers die gebruik maken van hetzelfde netwerk:

Provider Bundel Prijs p/m Extra’s
Simyo 15 GB + 400 min €9 KPN-netwerk, scherpe prijs
Budget Mobiel Onbeperkt alles €20 (eerste maanden €10) All-in via KPN-netwerk
Youfone 20 GB + onbeperkt bellen €5 p/m (eerste 12 maanden) Daarna €10 p/m, KPN-netwerk

Mijn vraag is dan ook:

Wat kunnen jullie voor mij betekenen als ik ervoor kies om wél klant te blijven?

Denk bijvoorbeeld aan:

• Maandelijkse korting;

• Meer data voor dezelfde prijs;

• Hogere internetsnelheid.

Ik hoor graag van jullie of er een passend aanbod mogelijk is. Alvast bedankt voor het meedenken!

Beste antwoord door Ik_Combineer

De prijzen op de website zijn degene die iedereen heeft. Voor mobiel zijn er - behalve zo nu en dan een actieve - geen kortingen te verkrijgen. Iedereen betaald hetzelfde enkel wanneer je verlengd met bijvoorbeeld een black-friday wilt er nog weleens een actie zijn met meer data of korting. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • May 26, 2025

De prijzen op de website zijn degene die iedereen heeft. Voor mobiel zijn er - behalve zo nu en dan een actieve - geen kortingen te verkrijgen. Iedereen betaald hetzelfde enkel wanneer je verlengd met bijvoorbeeld een black-friday wilt er nog weleens een actie zijn met meer data of korting. 

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 26, 2025

@LLina Unlimited bij Budget Mobiel is wel 5 Mbps, dus wel wezelijk anders dan 50/400/600/1000 Unlimited bij KPN.

Hoeveel verwacht je nodig te hebben? 20GB of 30GB ben je zover ik zo zie bij Youfone goedkoper uit. Daar is alleen de snelheid wel 200mbps.

Als je maar 15GB nodig hebt is Simyo weer iets voordeliger. Simyo hun snelheid is dan weer 300mbps. 

Ik raad je wel aan om die 0,50 cent voor dataplafond aan te zetten bij Youfone/Simyo, zodat je nooit onverwachte kosten hebt.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@LLina, elke klant heeft zijn eigen verlengpagina. De kortingen die je daar ziet zijn gelijk aan wat er verder ook door de klantenservice geboden kan worden. DE kortingen die je daar ziet zijn voor elke klant verder gelijk. Wat kan verschillen is de KPN Combikorting die er is, als men ook internet voor Thuis afneemt. 

In jouw situatie begrijp ik dat je daarvoor niet in aanmerking komt. Verder zijn er helaas geen extra verlengkortingen bij mobiele abonnementen.