Skip to main content

Ik wil graag weten wat het precies kost om naar een mobiel nummer in Marokko te bellen. Ik heb een onbeperkt bellen en internetabonnement,  al ben ik bang dat dat niets uitmaakt. ...

Hi @Kiki26 en welkom op het forum! 

Marokko valt niet onder de EU dus voor je onbeperkt bellen maakt dat inderdaad (helaas) niks uit. 😬 

Als je van een Nederlands mobiel nummer naar een mobiel nummer in Marokko belt dan kost dit €0,30 per minuut. 
Op onze buitenlandpagina kun je onder ‘Marokko bundel’ > ‘Buitenbundeltarieven’ zien wat het allemaal kost. 🙂


Dank voor de info, dan wordt 't mailen in plaats van bellen, dat wordt anders te prijzig ..


Gelukkig is er ook mail. 😄

Ook een tip: Als je Whatsapp gebruikt terwijl je op de wifi zit dan kun je daar ook mee bellen. Dat gaat niet van je belminuten af en als je op de wifi zit gebruik je ook geen data. 🙂


De ontvanger heeft dat niet, maar dank u voor devtip !


Tsja, geen whatsapp en geen wifi, in sommige delen op deze aarde heb je dat nog...


Als ik hier kijk :

https://voipkredi.com/page.php?page=betamax-dellmont
Filter op : “Morocco”.

Dan zijn de prijzen voor het naar mobiel bellen hoog.
Hoe dat kan dat vraag ik me dan af, er zijn meer landen met hoge tarieven.

Is dit voor een incidenteel, iemand op vakantie, of ken je iemand die daar woont ?

Naar vast kun je gratis bellen, met het juiste submerk van deze club.
Daar toe installeer je dan een programmaatje op je telefoon.
Alleen voor uitbellen.

( ik gebruik al jaren een van deze diensten, maar dan op een fritzbox )

 


Tsja, geen whatsapp en geen wifi, in sommige delen op deze aarde heb je dat nog...

Waar verwijs je naar? KPN is soms ook in Nederland niet te bereiken, sterker nog in Marokko ben je op gebergte regio’s gewoon goed bereikbaar. Beetje flauw van je. 
 

Als je kunt mailen dan kun je ook whatsappen. Dus bereikbaar. Als stuur je een postduif. 


Is dit een idee voor daar ? :

https://www.reddit.com/r/specializedtools/duplicates/9bwv1k/cell_phone_hotspot_in_australia_set_your_phone_on/

 


Reageer