Skip to main content

Wat  kost nieuwe batterij Samsung Mobile 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Dat zou toch te vinden moeten zijn op internet? Misschien kan iemand het voor je opzoeken, maar zonder typenummer is dat niet mogelijk...


Wat  kost nieuwe batterij Samsung Mobile 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @p_hoogewerf , even bij een lokale telefoonwinkel vragen of kijken op de Samsung-site.

 


Hah @p_hoogewerf, welkom op het KPN forum. Leuk dat je meteen aan ons moet denken wanneer het om je mobiele telefoon gaat :)
We verkopen slechts een kleine selectie accessoires en onderdelen voor je mobiele telefoon. Wanneer de batterij van jou toestel binnen de garantieperiode defect is, dan kun je het toestel in een kpn winkel in de buurt aanbieden ter reparatie. Mocht je opzoek zijn naar een losse batterij om de ‘oude’ te vervangen? Dan kun je het beste even op internet zoeken naar een servicepunt of los product. 

Hoop dat je hiermee voldoende informatie hebt gekregen. Heb je nog vragen? Stel ze hier gerust. De community helpt je graag! 


Zijn er tegenwoordig nog telefoons waarvan de batterij te vervangen is dan? :thinking:


Zijn er tegenwoordig nog telefoons waarvan de batterij te vervangen is dan? :thinking:

Ik heb er genoeg in de la :see_no_evil::joy_cat:


Zijn er tegenwoordig nog telefoons waarvan de batterij te vervangen is dan? :thinking:

Ik heb er genoeg in de la :see_no_evil::joy_cat:

Haha :joy:  Ik ben toevallig zaterdag bezig en geweest om een hoop "oude meuk" uit te zoeken en op te ruimen.


Zijn er tegenwoordig nog telefoons waarvan de batterij te vervangen is dan? :thinking:

Hallo @Nick83 Ja, mijn vrouw heeft een Motorola G5 met een losse batterij.


Hoi @p_hoogewerf 

Hier valt wel een prijsindicatie te zien, voor allerlei zaken aangaande mobiele telefoons. Ook van batterijen. Denk ik.


Reageer