Skip to main content
Beantwoord

Wat kost het ophogen van je abonnnement?

• July 5, 2019
  • 5 reacties
  • 120 keer bekeken

Ik heb nu een abonnement bij jullie van 10000 mb
Wat kost het per maand extra om er 15000 mb per maand van te maken?

Gr

Coprosma

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Marina_

Hoi @Coprosma, De kosten van het upgraden van je abonnement verschilt per overeenkomst/voorwaarden. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 5, 2019
Ik heb nu een abonnement bij jullie van 10000 mb
Wat kost het per maand extra om er 15000 mb per maand van te maken?

Gr
Coprosma

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • July 6, 2019
Hoi @Coprosma, De kosten van het upgraden van je abonnement verschilt per overeenkomst/voorwaarden. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • July 9, 2019
@Coprosma, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 9, 2019
Ik heb mijn gegevens bijgewerkt

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • July 10, 2019
@Coprosma, Om dit met je door te nemen heb ik je klantnummer nodig. Je klantnummer kun je vinden in MijnKPN en op je facturen. Zou je het klantnummer willen toevoegen aan je forumprofiel? Dan bekijk ik daarna hoe het zit met de kosten als je jouw abonnement ophoogt naar 15000MB.