Skip to main content
Beantwoord

Wat kost videobellen met je mobiele telefoonnummer met de telefoon app

• April 7, 2025
  • 2 reacties
  • 106 keer bekeken

als je met je mobiele telefoon naar een ander (mobiel) telefoon nummer belt via de standaard telefoon lijn (app) en je schakelt over naar video bellen, moet je daarvoor extra betalen?
volgens mij wel, heb dat (per ongeluk) een keer gedaan, klikte toen op die video optie, ik geloof dat ik toen wel bij moest betalen ook al heb ik onbeperkt bellen en 6gb data

Stel deze vraag nu omdat ik toch graag zekerheid wil hebben, zit die videobellen in de bundel, krijg je extra kosten of gaat het van je data af ?

Groetjes Peter

Beste antwoord door PeterG

Videobellen gaat via data. Data zit in je bundel (tot ie op is).

Videobellen via WhatsApp is zo'n 5 MB (0,005 GB) per minuut. 

In de standaard bel app wordt videobellen niet ondersteund. Vanuit die ga je naar Google Meet (op een Android). En ga je dus ook van belminuten naar data.

Volgens mij kost videobellen via Google Meet ietsje minder data dan via WhatsApp. 

Maar.... heb je een wifi verbinding dan kost videobellen dus helemaal niets. Die data loopt niet via je 4G of 5G verbinding. 

Nog vragen? Stel ze gerust.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • April 7, 2025

Videobellen gaat via data. Data zit in je bundel (tot ie op is).

Videobellen via WhatsApp is zo'n 5 MB (0,005 GB) per minuut. 

In de standaard bel app wordt videobellen niet ondersteund. Vanuit die ga je naar Google Meet (op een Android). En ga je dus ook van belminuten naar data.

Volgens mij kost videobellen via Google Meet ietsje minder data dan via WhatsApp. 

Maar.... heb je een wifi verbinding dan kost videobellen dus helemaal niets. Die data loopt niet via je 4G of 5G verbinding. 

Nog vragen? Stel ze gerust.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 7, 2025

Bedankt voor je reactie